Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido: Envíos recientes
Mostrando ítems 101-116 de 116
-
Collaborative learning teams: A strategy to foster self-directed language learning in a1 colombian students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-16) -
Improving reading comprehension and self-directed learning through the use of explicit reading strategies and personal blogs on high school students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-16) -
Videotaping collaborative reasoning discussions to develop oral fluency in english and foster self-directedness in efl learners at altos del Rosario School and Liceo Frances de Pereira
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-09) -
The development of student self-efficacy through modeling strategies for writing skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-09) -
Students participating in test design: A step forward to alternative assessment
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-10-02) -
The use of Reading Tasks based on Authentic texts to Improve Reading Comprehension on English Learners
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19) -
Improving English Reading Abilities in 9 th Graders Through the Use of Authentic Materials and Reading Tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19) -
Enhancing Fluency in Speaking Through the Use of Collaborative and Self- Directed Speaking Tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19) -
The Influence of Self-monitoring on Vocabulary Learning and Self-efficacy in an A1 Teenage Group of Colombian State School Students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19) -
Enhancing Fluency in Speaking Through the Use of Collaborative and Self- Directed Speaking Tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19) -
Encouraging ninth graders to improve their reading comprehension and become self directed through doing reading tasks based on authentic texts and applying reading strategies
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19) -
Teaching Learners to set smart goals to increase their self-efficacy
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-08-23) -
Pre-reading strategies for fostering self-directed learning and reading comprehension
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-08-23) -
Applying metacognitive strategies for vocabulary acquisition through learning portfolios
(Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, Universidad de La Sabana, 2013-08-23) -
Improving the reading comprehension of low proficiency students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-08-23)