Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido: Envíos recientes
Mostrando ítems 81-100 de 106
-
Increasing english interpersonal oral communication by fifth graders immersed in a CLIL environment through the implementation of social studies self-access materials
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-12-05) -
Ipsative assessment of essay writing to foster reflection and self-awareness of progress
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-15) -
Improving third graders’ writing skills through the process writing approach
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-13) -
Enhancing Learners’ Interaction through Self-reflection in an ESP Context
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-13) -
Fostering Reading Comprehension and Self-Directed Learning in a Collaborative Strategic Reading (CSR) Setting
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-10-18) -
Incorporating the cognitive apprenticeship model to enhance online collaborative learning with chat tool
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-09-03) -
Increasing 11th graders vocabulary through explicit memory strategies instruction
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-09-03) -
Improving reading comprehension through metacognitive self-directed reading strategies
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras., 2014-07-16) -
Fostering self-efficacy for descriptive writing in a group of participants from the sixth grade in a1 level through scaffolding strategies
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-06-04) -
The impact of oral communicative strategies through cooperative work
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-03-11) -
Collaborative learning teams: A strategy to foster self-directed language learning in a1 colombian students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-16) -
Improving reading comprehension and self-directed learning through the use of explicit reading strategies and personal blogs on high school students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-16) -
Videotaping collaborative reasoning discussions to develop oral fluency in english and foster self-directedness in efl learners at altos del Rosario School and Liceo Frances de Pereira
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-09) -
The development of student self-efficacy through modeling strategies for writing skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-09) -
Students participating in test design: A step forward to alternative assessment
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-10-02) -
The use of Reading Tasks based on Authentic texts to Improve Reading Comprehension on English Learners
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19) -
Improving English Reading Abilities in 9 th Graders Through the Use of Authentic Materials and Reading Tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19) -
Enhancing Fluency in Speaking Through the Use of Collaborative and Self- Directed Speaking Tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19) -
The Influence of Self-monitoring on Vocabulary Learning and Self-efficacy in an A1 Teenage Group of Colombian State School Students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19)