Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido: Recent submissions
Now showing items 81-100 of 116
-
EFL text-based questioning to promote reading comprehension and critical thinking skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras., 2016-04-15) -
Enhancement of teacher talk based on the lesson study methodology and student feedback
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-11-20) -
Technology reshaping the EFL classroom
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-11-11) -
Improving second language acquisition through the implementation of FONTAN system
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-11-07) -
Enhancing metacognitive reading awareness in blended environments
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-10-26) -
Using task analysis to improve the reading skills of english language learners
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-09-02) -
The role of picture book storytelling used with Realia in the EFL YLs´ vocabulary acquisition
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-08-31) -
Integrating Content and Language to increase motivation and foster self-direction in language learning
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-08-25) -
An approximation to writing process through the implementation of a process-genre approach in a blended learning environment
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido., Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras., 2015-08-06) -
Scaffolding-based collaborative learning teams (SBCLT), the strategy to engage students in self-direction and learner-centered classrooms
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-03-27) -
Increasing english interpersonal oral communication by fifth graders immersed in a CLIL environment through the implementation of social studies self-access materials
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-12-05) -
Ipsative assessment of essay writing to foster reflection and self-awareness of progress
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-15) -
Improving third graders’ writing skills through the process writing approach
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-13) -
Enhancing Learners’ Interaction through Self-reflection in an ESP Context
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-13) -
Fostering Reading Comprehension and Self-Directed Learning in a Collaborative Strategic Reading (CSR) Setting
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-10-18) -
Incorporating the cognitive apprenticeship model to enhance online collaborative learning with chat tool
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-09-03) -
Increasing 11th graders vocabulary through explicit memory strategies instruction
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-09-03) -
Improving reading comprehension through metacognitive self-directed reading strategies
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras., 2014-07-16) -
Fostering self-efficacy for descriptive writing in a group of participants from the sixth grade in a1 level through scaffolding strategies
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-06-04) -
The impact of oral communicative strategies through cooperative work
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-03-11)