Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido
Browse by
News
-
Parents' experiences of EFL preschoolers attending an emergency remote learning model
(Universidad de La Sabana, 2022-10-18) -
Teachers’ perceptions of students’ autonomy in remote EFL courses
(Universidad de La Sabana, 2022-01-29) -
Students’ Perceptions of Using a Mobile Learning Application and its Impact on their Goal Setting
(Universidad de La Sabana, 2021-10-27) -
Effectiveness of vocabulary learning strategies in proper reading comprehension and English as a foreign language
(Universidad de La Sabana, 2020-11-06) -
Co teaching as an alternative to promote english language learning in a public school in Bogotá
(Universidad de La Sabana, 2020-10-16) -
Improving reading comprehension in young learners through peer-assessment of Graphic organizers
(Universidad de La Sabana, 2020-10-07) -
Building Inference Skills with Web-based Scaffolding Tools
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2020-06-04) -
Vyond the mold: a new approach to Professional development
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2020-03-16) -
Vocabulary learning through training on metacognitive strategies using learning journals
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2020-03-02) -
The influence of peer assessment of voice recordings on sentence stress patterns in secondary school Students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2020-03-26) -
The In-class Flip for developing grammar skills while fostering self regulation
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2020-03-31) -
Games as a teaching strategy to promote teacher-student interaction: an action research in secondary efl classrooms
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-10-25) -
Self-assessing intonation through analytic rubrics
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-10-27) -
Fostering segmental pronunciation through self-assessment
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-10-30) -
Collaborative learning in the colombian educational system: a literature review
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-03-12) -
Implementing learning strategies to improve vocabulary learning: a literature review
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-03-11) -
VLRC (Virtual Language Resource Center) combined with Collaborative Learning, an approach to increase motivation in A1 tenth grade English students inside two state schools in Santander, Colombia
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-08) -
Using guided discovery to implement project-based learning for the acquisition of vocabulary in ninth graders at a public school in Bogotá (Colombia)
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-07)