• English
    • español
    • português (Brasil)
  • português (Brasil) 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Entrar
Buscar 
  •   Página inicial
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido
  • Buscar
  •   Página inicial
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido
  • Buscar

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

O que necessitamos saber

O que é IntellectumPerfil de investigadorPolítcas

Autoarquivo de trabalhos

Quem pode publicar?Publique seus documentosEnvie seu trabalho de graduaçãoTermos e Condições de uso

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorAcosta Velilla, Leonardo José (1)Barrera Ardila, Olga Lizeth (1)Cleves Díaz, Héctor Eduardo (1)Cojo Guatame, Aldemar (1)Cristancho Pineda, Laura Helena (1)Assunto
Aprendizaje (29)
Planificación educativa (7)Inglés -- Enseñanza (6)Vocabulario (5)Modelos de enseñanza (4)

Contexto

Exportar metadatos de búsquedaEditar coleçãoMapear item

Sitios de Interés

Buscar

Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

Filtros

Utilize filtros para refinar o resultado de busca.

Itens para a visualização no momento 1-10 of 29

  • Opção de ordenação:
  • Relevância
  • Título - crescente
  • Título - decrescente
  • Data de publicação - crescente
  • Data de publicação - decrescente
  • Resultados por página:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

VLRC (Virtual Language Resource Center) combined with Collaborative Learning, an approach to increase motivation in A1 tenth grade English students inside two state schools in Santander, Colombia 

Barrera Ardila, Olga Lizeth; Gómez Díaz, Luis Aurelio (Universidad de La Sabana, 2018-11-08)

Collaborative learning in the colombian educational system: a literature review 

Yepes Espitia, Job Gabriel (Universidad de La Sabana, 2019-03-12)

The influence of peer assessment of voice recordings on sentence stress patterns in secondary school Students 

Cleves Díaz, Héctor Eduardo (Universidad de La Sabana, 2020-03-26)

​The Current State of the Art of the CLIL Approach in Latin American Tertiary Education: A Systematic Literature Review 

Rosales Jurado, Yanira del Carmen (Universidad de La Sabana, 2020-01-21)

Generating oral interaction through task based learning including formulaic sequences 

Ríos Bautista, Mireya (Universidad de La Sabana, 2019-06-10)

The use of vocabulary self-collection strategy to enhance self-directed vocabulary learning of A1 EFL students 

Restrepo Reyes, Angy Yiseth (Universidad de La Sabana, 2016-08-17)

Developing high school students’ reading comprehension and self-directed learning strategies through the use of digital learning objects 

Muñoz Melo, Adriana Helena; Guayacán Velasco, Luz Adriana (Universidad de La Sabana, 2018)

Situated practice in CLIL: voices from Colombian teachers 

Torres Rincón, Juan Carlos (Universidad de La Sabana, 2018-11-08)

Communication strategies and cooperative approach to promote learners’ oral interaction: an action research in a secondary EFL classroom: cooperative activities and classroom oral interaction 

Perdomo Leyva, María Alejandra (Universidad de La Sabana, 2020-02-18)

Vyond the mold: a new approach to Professional development 

Kalena Williams, Aniceta (Universidad de La Sabana, 2020-03-16)
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.