• English
    • español
    • português (Brasil)
  • português (Brasil) 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Entrar
Buscar 
  •   Página inicial
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido
  • Buscar
  •   Página inicial
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido
  • Buscar

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

O que necessitamos saber

O que é IntellectumPerfil de investigadorPolítcas

Autoarquivo de trabalhos

Quem pode publicar?Publique seus documentosEnvie seu trabalho de graduaçãoTermos e Condições de uso

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorAcosta Velilla, Leonardo José (1)Amaya Calderón, Oscar Eduardo (1)Angulo Bernal, Sonia Milena (1)Anillo Babilonia, Jessica Irina (1)Ariza Amador, Tatiana Paola (1)AssuntoAprendizaje (29)Inglés -- Enseñanza (27)Comprensión de lectura (17)Planificación educativa (15)Modelos de enseñanza (11)

Contexto

Exportar metadatos de búsquedaEditar coleçãoMapear item

Sitios de Interés

Buscar

Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

Filtros

Utilize filtros para refinar o resultado de busca.

Itens para a visualização no momento 1-10 of 116

  • Opção de ordenação:
  • Relevância
  • Título - crescente
  • Título - decrescente
  • Data de publicação - crescente
  • Data de publicação - decrescente
  • Resultados por página:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

The Influence of Self-monitoring on Vocabulary Learning and Self-efficacy in an A1 Teenage Group of Colombian State School Students 

Sánchez Luján, Audrey Fabiana (Universidad de La Sabana, 2013-09-19)

Differentiated instruction improving EFL reading comprehension and autonomy for young learners. 

Anillo Babilonia, Jessica Irina (Universidad de La Sabana, 2016)

Promoting self-management skills (goal setting, task analysis) to improve EFL listening 

Fernández Camargo, Sandra Milena (Universidad de La Sabana, 2017-08-17)

Improving reading comprehension and self-directed learning through the use of explicit reading strategies and personal blogs on high school students 

Montalvo Bedoya, Lia de Socorro (Universidad de La Sabana, 2013-12-16)

Exploring Students’ Beliefs about Autonomy in an EFL Setting 

Portilla Guerrero, Diego Fernando de la (Universidad de La Sabana, 2018-03-09)

Project based learning to transform negative perceptions of students towards learning english 

Vargas Rojas, Nidian Lucia (Universidad de La Sabana, 2018-03-13)

VLRC (Virtual Language Resource Center) combined with Collaborative Learning, an approach to increase motivation in A1 tenth grade English students inside two state schools in Santander, Colombia 

Barrera Ardila, Olga Lizeth; Gómez Díaz, Luis Aurelio (Universidad de La Sabana, 2018-11-08)

Collaborative learning in the colombian educational system: a literature review 

Yepes Espitia, Job Gabriel (Universidad de La Sabana, 2019-03-12)

Implementing learning strategies to improve vocabulary learning: a literature review 

Tibaduiza Contreras, Claudia Milena (Universidad de La Sabana, 2019-03-11)

Assessing bilingual programs in higher education: An interview study on teachers’ beliefs 

Gomez Remolina, Julian David (Universidad de La Sabana, 2019-11-07)
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 12
  • »

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.