• English
    • español
    • português (Brasil)
  • português (Brasil) 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Entrar
Buscar 
  •   Página inicial
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido
  • Buscar
  •   Página inicial
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido
  • Buscar

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

O que necessitamos saber

O que é IntellectumPerfil de investigadorPolítcas

Autoarquivo de trabalhos

Quem pode publicar?Publique seus documentosEnvie seu trabalho de graduaçãoTermos e Condições de uso

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorAnillo Babilonia, Jessica Irina (1)García Herreros Machado, César Augusto (1)Granada Díaz, Gustavo Adolfo (1)Guayacán Velasco, Luz Adriana (1)Hortúa Bravo, Sandra Liliana (1)Assunto
Comprensión de lectura (17)
Inglés -- Enseñanza (4)Planificación educativa (4)Aprendizaje (3)Ingles -- Enseñanza (3)

Contexto

Exportar metadatos de búsquedaEditar coleçãoMapear item

Sitios de Interés

Buscar

Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

Filtros

Utilize filtros para refinar o resultado de busca.

Itens para a visualização no momento 1-10 of 17

  • Opção de ordenação:
  • Relevância
  • Título - crescente
  • Título - decrescente
  • Data de publicação - crescente
  • Data de publicação - decrescente
  • Resultados por página:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Differentiated instruction improving EFL reading comprehension and autonomy for young learners. 

Anillo Babilonia, Jessica Irina (Universidad de La Sabana, 2016)

Enhancing reading comprehension of science texts through the implementation of a metacognitive model 

Santana Cabrera, Diana Carolina (Universidad de La Sabana, 2018-11-07)

Enhancing Critical Reading through writing: Teachers‟ Guide 

Romero Archila, Yuranny Marcela (Universidad de La Sabana, 2019-08-26)

Building Inference Skills with Web-based Scaffolding Tools 

García Herreros Machado, César Augusto (Universidad de La Sabana, 2020-06-04)

Developing high school students’ reading comprehension and self-directed learning strategies through the use of digital learning objects 

Muñoz Melo, Adriana Helena; Guayacán Velasco, Luz Adriana (Universidad de La Sabana, 2018)

Improving reading comprehension test results through direct instruction of metacognitive strategies for reading comprehension of eighth graders in a blended learning environment 

Prieto Rodríguez, Edwar Antonio (Universidad de La Sabana, 2017-04-28)

Effectiveness of vocabulary learning strategies in proper reading comprehension and English as a foreign language 

Granada Díaz, Gustavo Adolfo (Universidad de La Sabana, 2020-11-06)

Effect of total physical response strategy in remediating english reading difficulties of spanish speaking learners 

Sierra Mansueto, Marvin (Universidad de La Sabana, 2021-02-08)

Improving reading comprehension in young learners through peer-assessment of Graphic organizers 

Torres Rubio, Gehovel (Universidad de La Sabana, 2020-10-07)

Scaffolded instruction through modeling: its effects on english reading comprehension self-efficacy 

Perilla Perilla, Angela Carolina (Universidad de La Sabana, 2021-02-10)
  • «
  • 1
  • 2
  • »

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.