• English
    • español
    • português (Brasil)
  • português (Brasil) 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Entrar
Buscar 
  •   Página inicial
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido
  • Buscar
  •   Página inicial
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido
  • Buscar

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

O que necessitamos saber

O que é IntellectumPerfil de investigadorPolítcas

Autoarquivo de trabalhos

Quem pode publicar?Publique seus documentosEnvie seu trabalho de graduaçãoTermos e Condições de uso

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorAcosta Velilla, Leonardo José (1)Anillo Babilonia, Jessica Irina (1)Barragán Ariza, Edgar Mauricio (1)Barragán Torres, Carlos Antonio (1)Bello Rodríguez, Gloria Cristina (1)Assunto
Inglés -- Enseñanza (27)
Aprendizaje (6)Inglés -- Composición y ejercicios (5)Uso del inglés (5)Comprensión de lectura (4)

Contexto

Exportar metadatos de búsquedaEditar coleçãoMapear item

Sitios de Interés

Buscar

Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

Filtros

Utilize filtros para refinar o resultado de busca.

Itens para a visualização no momento 1-10 of 27

  • Opção de ordenação:
  • Relevância
  • Título - crescente
  • Título - decrescente
  • Data de publicação - crescente
  • Data de publicação - decrescente
  • Resultados por página:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

The Influence of Self-monitoring on Vocabulary Learning and Self-efficacy in an A1 Teenage Group of Colombian State School Students 

Sánchez Luján, Audrey Fabiana (Universidad de La Sabana, 2013-09-19)

Differentiated instruction improving EFL reading comprehension and autonomy for young learners. 

Anillo Babilonia, Jessica Irina (Universidad de La Sabana, 2016)

Improving reading comprehension and self-directed learning through the use of explicit reading strategies and personal blogs on high school students 

Montalvo Bedoya, Lia de Socorro (Universidad de La Sabana, 2013-12-16)

Exploring Students’ Beliefs about Autonomy in an EFL Setting 

Portilla Guerrero, Diego Fernando de la (Universidad de La Sabana, 2018-03-09)

Project based learning to transform negative perceptions of students towards learning english 

Vargas Rojas, Nidian Lucia (Universidad de La Sabana, 2018-03-13)

Implementing learning strategies to improve vocabulary learning: a literature review 

Tibaduiza Contreras, Claudia Milena (Universidad de La Sabana, 2019-03-11)

Vocabulary learning through training on metacognitive strategies using learning journals 

García Araujo, Manuel Salvador (Universidad de La Sabana, 2020-03-02)

Promoting learner generated error repair on preposition and preposition combinations through indirect written feedback and self-directed learning 

Niño Rosas, Clara Marcela (2013-09-19)

The development of listening skill and autonomous behaviors through the implementation of flipped learning approach 

Garay Vásquez, Natalia Andrea; Torregrosa Marenco, Tania Marcela (Universidad de La Sabana, 2016)

Grammatical accuracy improvement in virtual learning environments using screencast feedback 

Cuéllar Sánchez, Diana Mireya (Universidad de La Sabana, 2016)
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.