Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo: Recent submissions
Now showing items 141-157 of 157
-
The acquisition of vocabulary through three memory strategies
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-04-04) -
Using online thesis generators to write persuasive essays in EFL with secondary school students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-04-04) -
Phrasal Verbs for Business Professionals
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2012) -
Effects of the implementations of a tasks continuity chain to develop vocabulary ability
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-01-21) -
Effects of online video-making tasks on B1 university young adult learners' negative language transfer in their written discourse
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2010) -
Cooperative learning-based strategies to faster speaking confidence through the participation in an online radio show.
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2010) -
Applying a metacognitive model of strategic learning for listening comprehension, by means of online-based activities, in a college course
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2012-11-13) -
The role of peer feedback in oral communicative tasks for young adult learners
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2012-08-14) -
Making Connections: Impact of Graphic Organizers in Reading Comprehension and Summarization
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2011) -
The effect of video - karaoke based lessons and not video - Karaoke based lessons in the learning of early EFL vocabulary to preschoolslers at the Corazonista School
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2012-07-27) -
Using EFL internet resources as a support on the development of blended english course designed for deaf university students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2010) -
Improving spelling skills in kindergarteners through Jclic activities
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2012-07-27) -
Fostering self-efficacy strategies towards intensive reading in ten-year old students in a blended english language learning environment
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2010) -
Use of hot potatoes to improve effective paragraph writing.
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2012-07-27) -
How may the use of organizational note-taking strategies through processor-based activities help in formal letter writing
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2011) -
The effects of self-monitoring and self-reflection in A1 adult learners in an English blended learning environment
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2012-07-24) -
The use of voice message boards to improve accuracy in the simple past tense through awareness-raising in A2 adult English learners
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2011)