Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo: Envíos recientes
Mostrando ítems 81-100 de 157
-
L2 spoken fluency through interactional tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-10-22) -
Metacognitive awareness and enhanced autonomy through the use of collaborative writing and "storybird"
(Universidad de La Sabana-, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras-, 2015-06-10) -
The influence of peer-assessment and a corpus about “comforting” in the development of adults’ spontaneous interactive speaking.
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-05-04) -
The development of oral production in a large fourth grade class through the implementation of cooperative interactional task-based lessons
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-04-29) -
Podcasting as a way to improve teacher trainees’ ability to make proper sentence stress
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-02-05) -
Developing reading skills in a collaborative learning environment
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-19) -
Developing students’ writing and awareness through autobiographical life stories using journals in the EFL classroom
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-14) -
The use of a false cognates/friends corpus in A2 learners’ accurate oral production through the development of cross cultural awareness training and speaking Tasks.
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-13) -
The influence of graphic organizers in A1 sixth graders' argumentative writing skill in an EFL context
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-12) -
Enhancing oral fluency through task-fluency discussions in second life
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-11) -
Vocabulary in speaking performance
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-11) -
Authentic video materials to develop B1 university students listening with self-assessment task
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-08) -
Improving pronunciation skills through self-recordings
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-08) -
Enhancing Fluency in Speaking Through the Use of Collaborative and Self- Directed Speaking Tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-10-17) -
TV series and movies in the teaching of legal english vocabulary
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-06-04) -
Intensive reading based on cross curricular topics: A strategy to foster students’ reading comprehension
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-06-03) -
Supporting incidental vocabulary learning in young learners by means of strategy training and online resources while reading e-storybooks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-05-30) -
Implementing social strategies to improve speaking in interaction activities
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-05-30) -
Young adult learners’ self-assessment of their own vocabulary: How does it influence their oral fluency?
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-05-30) -
Using videos and drama techniques to better pronunciation
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-05-27)