Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo: Envíos recientes
Mostrando ítems 61-80 de 148
-
Encouraging learners to speak fluently using in-context photography through community based learning activities
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-04-25) -
Developing bottom-up skills to attain spoken word recognition through phonics
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-04-20) -
Metacognitive strategy training in listening on undergraduate students
(Universidad de la Sabana, Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016) -
Digital literacy in early childhood
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-11-27) -
Using metacognitive strategies to raise awareness of stress and intonation
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-11-25) -
The development of lexis and critical thinking through movies and task-based descriptive writing
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015) -
An inclusive english classroom proposal for students with hearing impairments
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-11-25) -
Tackling adult intermediate students’ fossilized errors through self-monitoring and self-evaluation strategies
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-11-25) -
The influence of goanimate and cooperative work in a1 fourth and sixth graders’ writing skills.
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-11-25) -
How intercultural communicative competence is evidenced in the writing of texts
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-11-20) -
Collaborative learning: a strategy to promote speaking skills in A1 students from two colombian public schools
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-11-18) -
L2 spoken fluency through interactional tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-10-22) -
Metacognitive awareness and enhanced autonomy through the use of collaborative writing and "storybird"
(Universidad de La Sabana-, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras-, 2015-06-10) -
The influence of peer-assessment and a corpus about “comforting” in the development of adults’ spontaneous interactive speaking.
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-05-04) -
The development of oral production in a large fourth grade class through the implementation of cooperative interactional task-based lessons
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-04-29) -
Podcasting as a way to improve teacher trainees’ ability to make proper sentence stress
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015-02-05) -
Developing reading skills in a collaborative learning environment
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-19) -
Developing students’ writing and awareness through autobiographical life stories using journals in the EFL classroom
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-14) -
The use of a false cognates/friends corpus in A2 learners’ accurate oral production through the development of cross cultural awareness training and speaking Tasks.
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-13) -
The influence of graphic organizers in A1 sixth graders' argumentative writing skill in an EFL context
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-11-12)