Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 157
-
Pronunciation instruction and learning objects to enhance EFL learners’ pronunciation skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjera, 2017-11-10) -
Implementing self- assessment to enhance spoken fluency through audio-video recording activities of sixth graders in A1 and L2 english
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-08) -
How reading comprehension is affected by means of ICT in question-answer relationship strategy in EFL classroom
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-02) -
The process-genre approach in paragraph writing of fourth-grade EFL learner
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-02) -
Improving main and supporting ideas identification, summarizing and drawing conclusions skills through graphic organizers
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-02) -
The impact of guided vocabulary practice through board games to enhance A1 sixth graders’ oral production in English
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016) -
Developing reading comprehension through graphic organizers in CLIL
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-05-05) -
Reinforcing students' oral performance using differentiated instruction focused on learning styles and interests
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-05-05) -
The influence of multimodal literacies in contrasting tasks to enhance students’ cross-cultural awareness
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-05-05) -
Self-directed learning to foster reading comprehension through song lyrics
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-05-03) -
Study about the impact of PBL on students’ self-confidence and anxiety towards speaking in an English class
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-05-02) -
Effects of an 8LEM-framed strategy on ESL academic writing skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2010) -
The influence of EFL multimodal resources in the exploration of adolescents’ identities linked to local citizenship issues
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-03-14) -
Implementing self- assessment to enhance spoken fluency through audio-video recording
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras., 2017-03-13) -
Promoting collaborative learning in virtual forums to enhance students’ reading comprehension skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras., 2017-03-13) -
Fostering the pragmatic competence by recording videos based on the task based language teaching approach
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-21) -
Enhancing english language learning through hip-hop culture
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-18) -
Daily 6: An approach to foster spoken fluency of english as a foreign language
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-18) -
Enhancing oral communication through role-playing in EFL primary and secondary school contexts
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-18) -
Comprehension improvement through reading strategies
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-18)