Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo: Envíos recientes
Mostrando ítems 41-60 de 148
-
How reading comprehension is affected by means of ICT in question-answer relationship strategy in EFL classroom
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-02) -
The process-genre approach in paragraph writing of fourth-grade EFL learner
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-02) -
Improving main and supporting ideas identification, summarizing and drawing conclusions skills through graphic organizers
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-02) -
The impact of guided vocabulary practice through board games to enhance A1 sixth graders’ oral production in English
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016) -
Developing reading comprehension through graphic organizers in CLIL
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-05-05) -
The influence of multimodal literacies in contrasting tasks to enhance students’ cross-cultural awareness
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-05-05) -
Study about the impact of PBL on students’ self-confidence and anxiety towards speaking in an English class
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-05-02) -
Effects of an 8LEM-framed strategy on ESL academic writing skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2010) -
Implementing self- assessment to enhance spoken fluency through audio-video recording
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras., 2017-03-13) -
Enhancing english language learning through hip-hop culture
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-18) -
Enhancing oral communication through role-playing in EFL primary and secondary school contexts
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-18) -
Comprehension improvement through reading strategies
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-18) -
Development of a1 l2 learners’ literal reading comprehension of short online animated stories through vocabulary pre-reading activities
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2012-11-18) -
Development of a1 l2 learners’ literal reading comprehension of short online animated stories through vocabulary pre-reading activities
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-18) -
Developing reading comprehension through content based activities
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-08-17) -
The implementation of role-playing to improve grammar accuracy for sentence structure in oral utterances
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016) -
Using interactive CLIL science lessons to teach content and promote english spoken fluency in young learners
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-08-12) -
The effects of peer-correction and peer-assessment on students’ spoken fluency
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-06-16) -
Audioblogs: key tool to lower anxiety in oral fluency
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-04-25) -
Thinking, crafting, and commenting: an approach to improving paragraph structure writing
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-04-25)