Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo: Envíos recientes
Mostrando ítems 21-40 de 148
-
Storybook Reading for Second Language Learning at Preschool: A Systematic Literature Review
(Universidad de La Sabana, 2020-08-18) -
Overcoming teaching development barriers in english language teaching contexts
(Universidad de La Sabana, 2020-08-14) -
Peer/micro-teaching sessions and self-monitoring in pre-service teachers’ oral accuracy
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2020-08-18) -
Peer assessing thought groups and focus words through controlled speaking tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2020-06-17) -
Intensive readings to develop the use of language of learning (CLIL): an action research on science content classes
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2020-04-01) -
Fostering oral interaction and self-regulation through problem-based learning
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2020-01-27) -
Strategy training to english language learners: consolidating reading strategies
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-10-24) -
The role of peer feedback through online word processors in acquiring accuracy on simple past tense usage
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-10-24) -
Improving reading comprehension skills on a short fictional text using mind maps in a tenth grade foreign language class
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-08-23) -
Making connections through realia and storytelling for vocabulary learning with EFL preschoolers
(Making connections through realia and storytelling for vocabulary learning with EFL preschoolers, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-08-20) -
The use of metacognitive strategies to foster descriptive writing in english
(Universidad de La Sabana, Magíster en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-06-19) -
The inclusion of information and communications technologies in the english language classroom : a systematic literature review
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2019-06-17) -
In Class Flip: Triggering Second Graders Self- Regulation
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-02) -
The effect of direct and indirect written feedback on spelling in two different populations of efl/esl learners
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-10-09) -
Creating connections: the impact of self-assessment strategies and technology in speaking accuracy
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-10-12) -
Skimming and Scanning reading strategies through the implementation of flipped learning for the development of reading comprehension in English as a foreign language
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018) -
Cooperative learning projects as a strategy to foster oral interaction in EFL learners
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-14) -
Improving reading skills in beginner learners by means of graphic organizers and the use of english-leveled readers
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjera, 2017-11-14) -
Pronunciation instruction and learning objects to enhance EFL learners’ pronunciation skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjera, 2017-11-10) -
Implementing self- assessment to enhance spoken fluency through audio-video recording activities of sixth graders in A1 and L2 english
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-08)