Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo: Envíos recientes
Mostrando ítems 101-120 de 148
-
Exploring third graders’ reading comprehension through the implementation of tiered products for differentiated instruction
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Impact of the application of reading strategies on the development of intensive reading comprehension in a content-based science class
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Role-play: A way to improve speaking performance among students of english as a foreign
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Vocabulary learning through story reading
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
The use of feedback on accuracy as a strategy to enhance students’ descriptive writing skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Developing adult second language learner autonomy through the use of self-reflection activities within literature circles
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Enhancing speaking skills through the application of collaborative learning strategies in a colombian public school
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Reinforcing Students’ Speaking Skills through Visual Literacy with Images
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Online Reading, Motivation, and Autonomy
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Communicative Activities as a Way to Foster the Oral Use of English and Confidence in the Oral Expression
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Improving english lexical knowledge in efl fifth graders through the implementation of a blended english course designed in moodle
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Collaborative work with wikis in the setting and monitoring language learning objectives
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
The effects of the use of total physical response activities and songs on the acquisition of vocabulary in pre-kinder children at the Newman School
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Promoting three reading strategies (scanning, skimming and making predictions) to foster autonomy
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Using planning as a way of improving narrative texts
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
The Impact of Reciprocal Teaching to Foster Reading Comprehension Skills and autonomy in EFL Learners
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Peer feedback and out-of-class blogging to develop informal writing skills in an EFL course
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-11-12) -
Enhancing fluency in speaking through the use of collaborative and self-directed speaking tasks
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-11-06) -
Fostering self-efficacy for descriptive writing in a group of a1 adolescent learners through the use of learning logs
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19) -
Metacognitive learning strategies: their influences on vocabulary learning through a webquest
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-09-19)