Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo: Recent submissions
Now showing items 101-120 of 157
-
The impact of collaborative writing on grammatical cohesion in descriptive paragraph writing in a group of A2 Efl seventh grade learners
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-05-23) -
Planning and problem-solving strategies to improve oracy in young adult learners
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-05-22) -
The Impact of Peer and Self-assessment on Teenage B2 Students´ Use of Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous and Past Perfect Simple in their Spontaneous Spoken Production
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-05-19) -
Enhancing fluency in speaking through the use of collaborative and self- directed speaking tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-05-15) -
Implementing literature analytical strategies for the development of critical thinking cognitive micro-skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-04-22) -
English language learners perceptions of their target and learning needs in a Technical and Technological Female Institution in Colombia
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2014-04-04) -
Collaborative Learning and Autonomy in EFL University Students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
The Impact of Songs on Students’ Pronunciation Awareness of the Phonemes /θ/, /ʃ/, and /v/ Through the Articulatory Method
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Developing students’ reading comprehension skills through active reading strategies in agronomy articles
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Exploring third graders’ reading comprehension through the implementation of tiered products for differentiated instruction
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Impact of the application of reading strategies on the development of intensive reading comprehension in a content-based science class
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Role-play: A way to improve speaking performance among students of english as a foreign
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Vocabulary learning through story reading
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
The use of feedback on accuracy as a strategy to enhance students’ descriptive writing skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Developing adult second language learner autonomy through the use of self-reflection activities within literature circles
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Enhancing speaking skills through the application of collaborative learning strategies in a colombian public school
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Reinforcing Students’ Speaking Skills through Visual Literacy with Images
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Online Reading, Motivation, and Autonomy
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Communicative Activities as a Way to Foster the Oral Use of English and Confidence in the Oral Expression
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Improving english lexical knowledge in efl fifth graders through the implementation of a blended english course designed in moodle
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13)