1-Trabajos de Grado: Envíos recientes
Mostrando ítems 6021-6040 de 9117
-
Impact of the application of reading strategies on the development of intensive reading comprehension in a content-based science class
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Role-play: A way to improve speaking performance among students of english as a foreign
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Vocabulary learning through story reading
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
The use of feedback on accuracy as a strategy to enhance students’ descriptive writing skills
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Developing adult second language learner autonomy through the use of self-reflection activities within literature circles
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Enhancing speaking skills through the application of collaborative learning strategies in a colombian public school
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Reinforcing Students’ Speaking Skills through Visual Literacy with Images
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Online Reading, Motivation, and Autonomy
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Communicative Activities as a Way to Foster the Oral Use of English and Confidence in the Oral Expression
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Improving english lexical knowledge in efl fifth graders through the implementation of a blended english course designed in moodle
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Collaborative work with wikis in the setting and monitoring language learning objectives
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
The effects of the use of total physical response activities and songs on the acquisition of vocabulary in pre-kinder children at the Newman School
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Promoting three reading strategies (scanning, skimming and making predictions) to foster autonomy
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
Using planning as a way of improving narrative texts
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13) -
The Impact of Reciprocal Teaching to Foster Reading Comprehension Skills and autonomy in EFL Learners
(Universidad de la Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2013-12-13)