Facultad de Comunicación: Recent submissions
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Tracking websites’ digital communication strategies in Latin American hospitals during the COVID-19 pandemic
(International Journal of Environmental Research and Public Health, 2020-12-07) -
The Joy of the Easter Egg and the Pain of Numb Hands: The Augmentation and Limitation of Reality Through Video Games
(Palabra Clave, 2015-03-21) -
Understanding the cybermedia. An structural proposal for the analysis of the media online
(Estudios sobre el Mensaje Periodístico, 2016-11-10) -
THE MEDIA AS (DE) LEGITIMIZING ACTORS. SOME REFLECTIONS ON THE ROLE OF THE MEDIA IN BUILDING PUBLIC OPINION ON THE PEACE PROCESS IN HAVANA
(Revista Análisis político, 2015-09-01) -
Storytelling and political marketing: humanity and emotions in pursuit of legitimate visibility
(Poliantea, 2013-03-13) -
Espectros
(Palabra Clave, 2020-01) -
Sincronías y sinergias animadas: La visión de la industria de la animación de Pixar y Ghibli
(Con A de animación, 2015-03) -
We’re Still Enriching the Field of Studies
(Palabra Clave, 2018-02-12) -
Impromptu o la magia de la imagen cinematográfica celebrada en un musical animado
(Con A de animación, 2018-03) -
Jóvenes y cultura política: una aproximación a la cultura política de los universitarios de Bogotá
(Reflexión Política, 2017-09-25) -
The Colombian-Venezuelan border crisis on the screens: Analysis from political communication
(Historia y comunicación social, 2017-10-16) -
Representations of the armed conflict in Colombian cinema
(Revista Latina de Comunicación Social, 2010) -
Language, tweets and screens. Between the written and visual form
(Cuadernos de Música, Artes Visuales y Artes Escénicas, 2015-03-25) -
La mirada prejuiciosa de la prensa a los reinsertados
(Signo Y Pensamiento, 2015-04-15) -
La Bogotá distópica: los cómics sobre una ciudad en caos
(Co-Herencia, 2019-03-19)