• English
    • español
    • português (Brasil)
  • português (Brasil) 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Entrar
Buscar 
  •   Página inicial
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo
  • Buscar
  •   Página inicial
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo
  • Buscar

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

O que necessitamos saber

O que é IntellectumPerfil de investigadorPolítcas

Autoarquivo de trabalhos

Quem pode publicar?Publique seus documentosEnvie seu trabalho de graduaçãoTermos e Condições de uso

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorAmaya Pérez, Vilma Consuelo (1)Barraza Botet, Farleys (1)Castiblanco Garcia, Karen Tatiana (1)Cuervo Alzate, Lady Viviana (1)Díaz Gamboa, Juliana Andrea (1)Assunto
Inglés -- Enseñanza -- Colombia (12)
Inglés básico -- Enseñanza (2)Comprensión de lectura (1)Comunicación escrita -- Inglés -- Colombia (1)Comunicación oral -- Inglés -- Colombia (1)

Contexto

Exportar metadatos de búsquedaEditar coleçãoMapear item

Sitios de Interés

Buscar

Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

Filtros

Utilize filtros para refinar o resultado de busca.

Itens para a visualização no momento 1-10 of 12

  • Opção de ordenação:
  • Relevância
  • Título - crescente
  • Título - decrescente
  • Data de publicação - crescente
  • Data de publicação - decrescente
  • Resultados por página:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

The development of oral production in a large fourth grade class through the implementation of cooperative interactional task-based lessons 

Barraza Botet, Farleys (Universidad de La Sabana, 2015-04-29)

The Impact of Reciprocal Teaching to Foster Reading Comprehension Skills and autonomy in EFL Learners 

Rojas Perdomo, Adriana del Pilar (Universidad de la Sabana, 2013-12-13)

The influence of graphic organizers in A1 sixth graders' argumentative writing skill in an EFL context 

Mora Gonzalez, Carlos Andres (Universidad de La Sabana, 2014-11-12)

Developing reading skills in a collaborative learning environment 

Espitia Pelaez, Juan Darwin (Universidad de La Sabana, 2014-11-19)

Implementing social strategies to improve speaking in interaction activities 

Díaz Gamboa, Juliana Andrea (Universidad de La Sabana, 2014-05-30)

Using interactive CLIL science lessons to teach content and promote english spoken fluency in young learners 

Sarmiento Salamanca, Yuri Natali; Pinilla Jiménez, María Isabel (Universidad de La Sabana, 2016-08-12)

The use of a false cognates/friends corpus in A2 learners’ accurate oral production through the development of cross cultural awareness training and speaking Tasks. 

Cuervo Alzate, Lady Viviana (Universidad de La Sabana, 2014-11-13)

Enhancing speaking skills through the application of collaborative learning strategies in a colombian public school 

Lopera Piedrahita, Edwin Fernney (Universidad de La Sabana, 2013-12-13)

Developing students’ reading comprehension skills through active reading strategies in agronomy articles 

Amaya Pérez, Vilma Consuelo (Universidad de La Sabana, 2013-12-13)

Enhancing oral fluency through task-fluency discussions in second life 

Castiblanco Garcia, Karen Tatiana (Universidad de La Sabana, 2014-11-11)
  • «
  • 1
  • 2
  • »

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.