• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo
  • Search
  •   DSpace Home
  • 1-Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado
  • Posgrado - Especializaciones, Maestrías y Doctorados
  • Maestria en Didáctica del Inglés con Énfasis en Ambientes de Aprendizaje Autónomo
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBlanco Melo, Julieth Ximena (2)Calderón Quintero, Ricardo (2)Nieto, Zayda Viviana (2)Africano Torres, Yuly Andrea (1)Agudelo Arana, Adriana Alejandra (1)SubjectInglés -- Enseñanza (23)Aprendizaje (22)Planificación educativa (20)Inglés -- Enseñanza -- Colombia (12)Métodos de enseñanza (12)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 157

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Effects of online video-making tasks on B1 university young adult learners' negative language transfer in their written discourse 

Garzón Díaz, Edgar Alonso (Universidad de La Sabana, 2010)

The development of oral production in a large fourth grade class through the implementation of cooperative interactional task-based lessons 

Barraza Botet, Farleys (Universidad de La Sabana, 2015-04-29)

Using metacognitive strategies to raise awareness of stress and intonation 

Peñuela Montoya, Diana Carolina (Universidad de La Sabana, 2015-11-25)

The effects of peer-correction and peer-assessment on students’ spoken fluency 

Caicedo Álvarez, Oscar Alfonso (Universidad de La Sabana, 2016-06-16)

The process-genre approach in paragraph writing of fourth-grade EFL learner 

Arteaga Lara, Héctor Mauricio (Universidad de La Sabana, 2017-11-02)

An inclusive english classroom proposal for students with hearing impairments 

Ducuara Perdomo, Juan Andrés; Fraile Blanco, Johanna Andrea; Sánchez Morales, Claudia Esperanza (Universidad de La Sabana, 2015-11-25)

Digital literacy in early childhood 

Gonzalez Gutierrez, Yuri Andrea (Universidad de La Sabana, 2015-11-27)

The use of face-to-face and e-letters peer correction techniques to improve informalwriting. 

Reyes Arias, Teresa de Jesús (Universidad de La Sabana, 2013-05-23)

The Impact of Songs on Students’ Pronunciation Awareness of the Phonemes /θ/, /ʃ/, and /v/ Through the Articulatory Method 

Cortés Pulido, Yaidy Viviana (Universidad de la Sabana, 2013-12-13)

Collaborative Learning and Autonomy in EFL University Students 

Molina Farfán, Zaida Carolina (Universidad de La Sabana, 2013-12-13)
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 16
  • »

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.