Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido: Envíos recientes
Mostrando ítems 41-60 de 106
-
Vocabulary acquisition in the responsive speaking performance of fourth graders through cooperative learning
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-07) -
Enhancing reading comprehension of science texts through the implementation of a metacognitive model
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Centro de Tecnologías para la Academia, 2018-11-07) -
Content and language integrated learning: from teachers’ perceptions to teacher training
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-07) -
Developing pedagogical discourse analysis through project-based tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-06) -
Learning strategies to foster vocabulary in EFL
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-07) -
Exploring Students’ Beliefs about Autonomy in an EFL Setting
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-03-09) -
Project based learning to transform negative perceptions of students towards learning english
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-03-13) -
The usage of controversial topics and peer feedback to foster adult learners’ fluency
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-10-05) -
Developing high school students’ reading comprehension and self-directed learning strategies through the use of digital learning objects
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018) -
Enhancing the Speaking Performance and Interaction of A1 learners through Cooperative Learning
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018) -
Teacher’s role in collaborative problem solving in a partially flipped classroom
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-10) -
Four collaborative strategies to foster self-directed learning and motivation in A1 students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-08) -
Strengthening vocabulary command within B1 descriptive reading texts at Pruebas Saber 11 and Pruebas Saber Pro tests through SMART goals and a word association memory strategy
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-10-31) -
Promoting self-management skills (goal setting, task analysis) to improve EFL listening
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-08-17) -
Exploring the influence of flipped learning strategy on tenth graders writing process at two public schools in Bogota: A route towards differentiation
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-08-16) -
Implementing peer tutoring to foster spoken fluency in computer-mediated tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-05-05) -
Improving reading comprehension test results through direct instruction of metacognitive strategies for reading comprehension of eighth graders in a blended learning environment
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-04-28) -
Implementing sociocultural interactive strategies to foster negotiation of meaning in oral tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras., 2017-03-13) -
Self-directed learning tasks through ICT in the development of vocabulary for speaking performance
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-17) -
The effect of the self-assessment cycle in the literal reading comprehension of a1 high school students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2016-11-10)