Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 116
-
Situated practice in CLIL: voices from Colombian teachers
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-08) -
Using guided discovery to implement project-based learning for the acquisition of vocabulary in ninth graders at a public school in Bogotá (Colombia)
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-07) -
Vocabulary acquisition in the responsive speaking performance of fourth graders through cooperative learning
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-07) -
Enhancing reading comprehension of science texts through the implementation of a metacognitive model
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Centro de Tecnologías para la Academia, 2018-11-07) -
Content and language integrated learning: from teachers’ perceptions to teacher training
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-07) -
Developing pedagogical discourse analysis through project-based tasks
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-06) -
Learning strategies to foster vocabulary in EFL
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-11-07) -
Exploring Students’ Beliefs about Autonomy in an EFL Setting
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-03-09) -
Project based learning to transform negative perceptions of students towards learning english
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-03-13) -
The usage of controversial topics and peer feedback to foster adult learners’ fluency
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018-10-05) -
Developing high school students’ reading comprehension and self-directed learning strategies through the use of digital learning objects
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018) -
Enhancing the Speaking Performance and Interaction of A1 learners through Cooperative Learning
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido (Virtual), Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2018) -
Strategies-based reading instruction in the development of language learners autonomy: A quasi-experimental research study with ninth graders
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-14) -
Teacher’s role in collaborative problem solving in a partially flipped classroom
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-10) -
Four collaborative strategies to foster self-directed learning and motivation in A1 students
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-11-08) -
Incidental and intentional vocabulary learning strategy instruction to promote vocabulary retention and self-directedness
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjera, 2017-11-08) -
Strengthening vocabulary command within B1 descriptive reading texts at Pruebas Saber 11 and Pruebas Saber Pro tests through SMART goals and a word association memory strategy
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-10-31) -
Promoting self-management skills (goal setting, task analysis) to improve EFL listening
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-08-17) -
Exploring the influence of flipped learning strategy on tenth graders writing process at two public schools in Bogota: A route towards differentiation
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-08-16) -
Reciprocal teaching: A strategy to foster students´ reading comprehension and self-directed learning attitudes
(Universidad de La Sabana, Maestría en Didáctica del Inglés para el Aprendizaje Autodirigido, Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2017-07-10)