Facultad de Educación: Envíos recientes
Mostrando ítems 41-60 de 131
-
Visión de los programas de promoción de la donación de sangre voluntaria y altruista: “una política conceptual integral”
(Revista Colombiana de Enfermería, 2012) -
Aspectos motivacionales de donantes voluntarios de sangre en un móvil de recolección de la ciudad de Bogotá, Colombia
(Revista U.D.C.A Actualidad y Divulgación Científica, 2012) -
Imaginarios sociales de donantes voluntarios de sangre en un punto fijo de recolección. Bogotá-Colombia
(Investigaciones Andina, 2011) -
Correlación entre la fatiga y calidad de vida en sujetos con diversos tipos de cáncer
(Revista Colombiana de Rehabilitación, 2010) -
La resolución de problemas a través de estudio de casos: una experiencia en estudiantes y profesores de pedagogía infantil de la universidad de la sabana
(Revista Educación y Desarrollo Social, 2011) -
Use of transcranial magnetic stimulation for studying the neural basis of numerical cognition: A systematic review
(Journal of Neuroscience Methods, 1/18/2022) -
Conceptualizations of Teacher-leadership in Colombia: Evidence from Policies
(Research in Educational Administration & Leadership, 3/1/2021) -
Design of mobile learning strategies in higher education through a professor training process
(Formación universitaria, 11/16/2020) -
Evaluation of the management process education for the integration of didactic models mediated by ICT: a multiple case study
(Ensaio: Avaliação e Políticas Públicas em Educação., 8/15/2021) -
Models of didactic integration with ICT mediation: some innovation challenges in teaching practices
(Culture and Education, 2/29/2020) -
Estrategias para desarrollar la convivencia y la paz desde la educación
(Revista Academia y Virtualidad, 10/22/2020) -
Colombian professors’ notions about the evaluation process in times of pandemic
(Formación universitaria, 5/15/2021) -
Facebook as a communication tool: Use and perceptions amongst undergraduate students
(Revista Espacios, 2/13/2020) -
Learning in the openness: the lost way of the MOOC
(Digital Education Review, 1/1/2020) -
Content and Language Integrated Learning: In-Service Teachers’ Knowledge and Perceptions Before and Aftera Professional Development Program
(Revista de Lenguaje y Cultura, 2/5/2020) -
The ICT competence training strategy for teacher professional development
(Revista ESPACIOS, 7/17/2020) -
Perceptions of Future Teachers onthe Use of Technologyin Early Childhood Education
(Revista Electrónica de Investigación Educativa, 8/12/2019) -
MOOC in a timeline: a systematic literature review
(Revista de Educación a Distancia, 4/30/2021)