• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
LACLIL > Vol 08, No 2 (2015) 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 08, No 2 (2015)
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 08, No 2 (2015)

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAguilar Cortés, Carlos Eduardo (1)Akbar Farahani, Ali (1)Alzate B., Nelson Eduardo (1)Banegas, Darío Luis (1)Casan Pitarch, Ricardo (1)SubjectCLIL (2)Didactic transposition (2)Language teacher education (2)Language-driven CLIL (2)Lesson plans (2)

Context

Edit CollectionItem Mapper

Statistics

View Usage Statistics
RSS Feeds
feedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom

Sitios de Interés

LACLIL > Vol 08, No 2 (2015)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Search within this collection:

 

News

  • Strengthening integrated learning: Towards a new era for pluriliteracies and intercultural learning 

    Coyle, Do (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • Sharing views of CLIL lesson planning in language teacher education 

    Banegas, Darío Luis (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • Goal-setting and self-reflection to enhance learners’ interaction in an ESP context 

    Lozano Velandia, Sergio Andrés (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • The dialogues between content and language: Cautions and challenges in the emergence of a bilingual education program 

    Aguilar Cortés, Carlos Eduardo; Alzate B., Nelson Eduardo (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perspectives of Oral Error Correction: Does Timeline of Correction Matter? 

    Akbar Farahani, Ali; Salajegheh, Soory (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • Project Work in CLIL: A Bibliographical Review 

    Casan Pitarch, Ricardo (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • Applying CLIL to English language teaching in Thailand: Issues and challenges 

    Suwannoppharat, Khwanchit; Chinokul, Sumalee (Dirección de Publicaciones, 2015-07)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.