• English
    • español
    • português (Brasil)
  • português (Brasil) 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Entrar
LACLIL > Vol 08, No 2 (2015) 
  •   Página inicial
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 08, No 2 (2015)
  •   Página inicial
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 08, No 2 (2015)

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

O que necessitamos saber

O que é IntellectumPerfil de investigadorPolítcas

Autoarquivo de trabalhos

Quem pode publicar?Publique seus documentosEnvie seu trabalho de graduaçãoTermos e Condições de uso

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorAguilar Cortés, Carlos Eduardo (1)Akbar Farahani, Ali (1)Alzate B., Nelson Eduardo (1)Banegas, Darío Luis (1)Casan Pitarch, Ricardo (1)AssuntoCLIL (2)Didactic transposition (2)Language teacher education (2)Language-driven CLIL (2)Lesson plans (2)

Contexto

Editar coleçãoMapear item

Estatística

Ver as estatísticas de uso
RSS Feeds
feedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom

Sitios de Interés

LACLIL > Vol 08, No 2 (2015)

Navegar por

Por data do documentoAutoresTítulosAssuntos

Buscar nesta coleção:

 

Submissões recentes

  • Strengthening integrated learning: Towards a new era for pluriliteracies and intercultural learning 

    Coyle, Do (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • Sharing views of CLIL lesson planning in language teacher education 

    Banegas, Darío Luis (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • Goal-setting and self-reflection to enhance learners’ interaction in an ESP context 

    Lozano Velandia, Sergio Andrés (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • The dialogues between content and language: Cautions and challenges in the emergence of a bilingual education program 

    Aguilar Cortés, Carlos Eduardo; Alzate B., Nelson Eduardo (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perspectives of Oral Error Correction: Does Timeline of Correction Matter? 

    Akbar Farahani, Ali; Salajegheh, Soory (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • Project Work in CLIL: A Bibliographical Review 

    Casan Pitarch, Ricardo (Dirección de Publicaciones, 2015-07)
  • Applying CLIL to English language teaching in Thailand: Issues and challenges 

    Suwannoppharat, Khwanchit; Chinokul, Sumalee (Dirección de Publicaciones, 2015-07)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.