• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 13, No 2 (2020)
  • Search
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 13, No 2 (2020)
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorArias de la Cruz, Andres (1)Bahrami, Samaneh (1)Carroll, Kevin S. (1)Eslami, Zohreh R. (1)Filice, Serafina (1)SubjectInternationalization (2)Analysis matrix summarization technique (1)Assessment (1)CBI (1)Children’s books (1)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Investigating Impact of Analysis Matrix Summarization Technique on Iranian University Students’ Reading Comprehension EnhancementInvestigación del impacto de la técnica de resumen de matriz de análisis en la mejora de la comprensión lectora de los estudiantes universitarios iraníes 

Bahrami, Samaneh; Rahimy, Ramin (2021)

Using Children’s Literature to Teach the 4Cs of CLIL: A Systematic Review of EFL StudiesUso de la literatura infantil para enseñar las 4C de AICLE: una revisión sistemática de los estudios de inglés como lengua extranjera 

Graham, Keith M.; Matthews, Sharon D.; Eslami, Zohreh R. (2021)

EFL Teachers’ Challenges to Write Content and Language Objectives for CBI Lesson Plans at a Mexican UniversityDesafíos de los maestros de EFL para escribir objetivos de contenido y lenguaje para planes de lecciones de CBI en una universidad mexicana 

Arias de la Cruz, Andres (2021)

How Effective is the Assessment Component of a Customized CLIL Program?¿Qué tan efectivo es el componente de evaluación de un programa AICLE personalizado? 

I??k, Ali (2021)

CLIL in Pharmacology: Enabling Student VoiceAICLE en farmacología: habilitar la voz del estudiante 

Filice, Serafina (2021)

English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America: A Case Study from a Colombian UniversityLa instrucción media en inglés y la internacionalización de la educación superior en América Latina: un estudio de caso de una universidad colombiana 

Tejada-Sanchez, Isabel; Molina-Naar, Mario (2021)

Puerto Rican Teachers’ and Students’ Beliefs toward Spanish Use in the English Classroom as a Way to Motivate StudentsCreencias de docentes y estudiantes puertorriqueños sobre el uso del español en el aula de inglés como forma de motivar a los estudiantes 

Mari, Vanessa; Carroll, Kevin S. (2021)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.