• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 08, No 2 (2015)
  • Search
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 08, No 2 (2015)
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAguilar Cortés, Carlos Eduardo (1)Akbar Farahani, Ali (1)Alzate B., Nelson Eduardo (1)Banegas, Darío Luis (1)Casan Pitarch, Ricardo (1)SubjectCLIL (2)Didactic transposition (2)Language teacher education (2)Language-driven CLIL (2)Lesson plans (2)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Applying CLIL to English language teaching in Thailand: Issues and challengesLa aplicación del AICLE para la enseñanza del idioma inglés en Tailandia: asuntos y retos 

Suwannoppharat, Khwanchit; Chinokul, Sumalee (2015-07)

Goal-setting and self-reflection to enhance learners’ interaction in an ESP contextAutorreflexión y formulación de objetivos para la mejora de la interacción en estudiantes de inglés para propósitos específicos 

Lozano Velandia, Sergio Andrés (2015-07)

The dialogues between content and language: Cautions and challenges in the emergence of a bilingual education programLos diálogos entre el contenido y la lengua: cautelas y retos en la emergencia de un programa de educación bilingüe 

Aguilar Cortés, Carlos Eduardo; Alzate B., Nelson Eduardo (2015-07)

Strengthening integrated learning: Towards a new era for pluriliteracies and intercultural learningFortalecimiento de aprendizaje integrado: hacia una nueva era para pluri-alfabetizaciones y aprendizaje intercultural 

Coyle, Do (2015-07)

Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perspectives of Oral Error Correction: Does Timeline of Correction Matter?Las perspectivas de corrección de errores oral de profesores y alumnos del inglés iraníes: ¿importa la línea de tiempo de la corrección? 

Akbar Farahani, Ali; Salajegheh, Soory (2015-07)

Sharing views of CLIL lesson planning in language teacher educationMiradas sobre la planificación de clases de AICLE en la formación docente en lengua inglesa 

Banegas, Darío Luis (2015-07)

Project Work in CLIL: A Bibliographical ReviewEl trabajo de proyectos en CLIL: Una revisión bibliográfica 

Casan Pitarch, Ricardo (2015-07)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.