Organizar Palabra Clave > Vol. 25, Núm. 3 (2022) por fecha de publicación
Mostrando ítems 1-7 de 7
-
Masculinity(ies) and Femininity(ies) for Foreign Public: Gender Assignments in the Commercial Advertising Discourse of Cubavisión Internacional
(Dirección de Publicaciones, 7/26/2022) -
Consumer Engagement as a Communication Strategy to Promote Brand Advocacy on Facebook Fan Pages
(Dirección de Publicaciones, 7/26/2022) -
Meta-research on Transmedia Storytelling: Inputs from Ibero-America
(Dirección de Publicaciones, 7/27/2022) -
Transformation of Audiovisual Production Systems after the Pandemic
(Dirección de Publicaciones, 8/26/2022) -
Moe’s Tavern Beer: Brands and Transmedia Narratives
(Dirección de Publicaciones, 8/3/2022) -
Ideological Manipulation on Social Media: Harassment, Deception and Violence in the Digital Environmen
(Dirección de Publicaciones, 8/3/2022) -
Gender Gaps and Opportunities in Communication Management in Spain
(Dirección de Publicaciones, 8/5/2022)