• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 13, No 1 (2020): Apoyo a los estudiantes de idiomas con discapacidades en el aula de ELT
  • Search
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 13, No 1 (2020): Apoyo a los estudiantes de idiomas con discapacidades en el aula de ELT
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorCarpenter, James (1)Delaney, Thomas A. (1)Hata, Maiko (1)Lopes-Murphy, Solange A. (1)Maunsell, Matthias (1)SubjectLearning disabilities (4)Higher education (2)Language instruction (2)Special needs education (2)Assessment (1)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Universal Design for Learning in Assessment: Supporting ELLs with Learning DisabilitiesDiseño universal para el aprendizaje en la evaluación: apoyo a los estudiantes ELL con discapacidades de aprendizaje 

Delaney, Thomas A.; Hata, Maiko (2020)

Contention Between English as a Second Language and Special Education Services for Emergent Bilinguals with DisabilitiesConflicto entre el inglés como segundo idioma y los servicios de educación especial para bilingües emergentes con discapacidades 

Lopes-Murphy, Solange A. (2020)

EFL Education for the Visually Impaired in Japan: Data from Five InterviewsEducación EFL para personas con discapacidad visual en Japón: datos de cinco entrevistas 

Carpenter, James (2020)

An Exploration of EFL Teachers’ Experience with Learning Disability TrainingUna exploración de la experiencia de los docentes de EFL con la capacitación en discapacidades de aprendizaje 

Sowell, Jimalee; Sugisaki, Larry (2020)

Guide to Systematizing Support for Students with Disabilities in Postsecondary EFLGuía para Sistematizar el Apoyo a Estudiantes con Discapacidades en EFL Postsecundario 

Young, Davey (2020)

Dyslexia in a Global Context: A Cross-Linguistic, Cross-Cultural PerspectiveDislexia en un contexto global: una perspectiva translingüística y transcultural 

Maunsell, Matthias (2020)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.