• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
LACLIL > Vol 13, No 1 (2020): Apoyo a los estudiantes de idiomas con discapacidades en el aula de ELT 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 13, No 1 (2020): Apoyo a los estudiantes de idiomas con discapacidades en el aula de ELT
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 13, No 1 (2020): Apoyo a los estudiantes de idiomas con discapacidades en el aula de ELT

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorCarpenter, James (1)Delaney, Thomas A. (1)Hata, Maiko (1)Lopes-Murphy, Solange A. (1)Maunsell, Matthias (1)SubjectLearning disabilities (4)Higher education (2)Language instruction (2)Special needs education (2)Assessment (1)

Context

Edit CollectionItem Mapper

Statistics

View Usage Statistics
RSS Feeds
feedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom

Sitios de Interés

LACLIL > Vol 13, No 1 (2020): Apoyo a los estudiantes de idiomas con discapacidades en el aula de ELT

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Search within this collection:

 

News

  • Contention Between English as a Second Language and Special Education Services for Emergent Bilinguals with Disabilities 

    Lopes-Murphy, Solange A. (Dirección de Publicaciones, 2020)
  • EFL Education for the Visually Impaired in Japan: Data from Five Interviews 

    Carpenter, James (Dirección de Publicaciones, 2020)
  • Guide to Systematizing Support for Students with Disabilities in Postsecondary EFL 

    Young, Davey (Dirección de Publicaciones, 2020)
  • Universal Design for Learning in Assessment: Supporting ELLs with Learning Disabilities 

    Delaney, Thomas A.; Hata, Maiko (Dirección de Publicaciones, 2020)
  • An Exploration of EFL Teachers’ Experience with Learning Disability Training 

    Sowell, Jimalee; Sugisaki, Larry (Dirección de Publicaciones, 2020)
  • Dyslexia in a Global Context: A Cross-Linguistic, Cross-Cultural Perspective 

    Maunsell, Matthias (Dirección de Publicaciones, 2020)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.