• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 12, No 1 (2019)
  • Search
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 12, No 1 (2019)
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorCabezuelo, Rafael (1)Edwards, Roger (1)Holguín Barrera, María Daniela (1)López Pinzón, Margarita María (1)Moayeri, Mahnaz (1)SubjectSecond language instruction (3)Bilingual education (2)English as a foreign language (2)Academic achievement (1)Collaborative learning (1)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

The Effect of the Process-Based Approach on the Writing Skills of Bilingual Elementary StudentsEl efecto del enfoque basado en procesos sobre la escritura de estudiantes de primaria bilingüe 

Sánchez, Luisa Fernanda; López Pinzón, Margarita María (2019)

Challenges in the Implementation of CLIL in Higher Education: From ESP to CLIL in the Tourism ClassroomRetos en la implementación de CLIL en la educación superior: de ESP a CLIL en el aula de turismo 

Vega, Melita Vanessa; Moscoso, Maria de Lourdes (2019)

The Significance of Promoting Teacher Reflection: A Review ArticleLa importancia de promover la reflexión del profesor: artículo de revisiónA importância de promover a reflexão docente: artigo de revisão 

Moayeri, Mahnaz; Rahimiy, Ramin (2019)

The Role of English Language for High-Achieving Mayan Students in the Yucatan Region, MexicoEl rol del idioma inglés en estudiantes de alto rendimiento en la zona maya de Yucatán, México 

Pat López, Miguel Antonio; Sánchez Escobedo, Pedro Antonio (2019)

Promoting EFL Learner Autonomy in a Teacher-Centered Culture through Video-Sharing and Collaborating in Online ForumsEl desarrollo de la autonomía del estudiante de inglés como lengua extranjera en una cultura enfocada en el profesor, por medio de videos y foros compartidos en línea 

Edwards, Roger; Holguín Barrera, María Daniela; Ortiz, Ana Cristina; Pérez, Florecita (2019)

Analysing Mathematical Word Problem Solving with Secondary Education CLIL Students: A Pilot Study 

Pavón, Víctor; Cabezuelo, Rafael (2019)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.