• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 6- Artículos de Investigación Indexados
  • Centro de Tecnologías para la Academia - CTA
  • Search
  •   DSpace Home
  • 6- Artículos de Investigación Indexados
  • Centro de Tecnologías para la Academia - CTA
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorChiappe Laverde, Andrés (7)Arias, Vivian (2)Buitrago, Mauricio (1)Hine, Nicolas (1)Jiménez Becerra, Isabel (1)Subject
Educational technology (8)
Educational practices (2)Learning objects (2)Open educational resources (2)Aprendizaje (1)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

ICT and home-educating families: a qualitative multiple case studyFamilias que educan en casa con TIC: un estudio cualitativo de múltiples casos 

Pineda Franky, Angélica; Chiappe Laverde, Andrés (Ensaio: aval.pol.públ.Educ, 2018-10)

Toward an instructional design model based on learning objects 

Chiappe Laverde, Andrés; Segovia Cifuentes, Yasbley; Rincón Rodríguez, Helda Yadira (Educational Technology Research and Development, 2007-12)

Representation of knowledge in digital educational environments: A systematic review of literature 

Buitrago, Mauricio; Chiappe Laverde, Andrés (Australasian Journal of Educational Technology, 2019-08-24)

Literature and Practice: A Critical Review of MOOCsLiteratura y práctica: una revisión crítica acerca de los MOOC 

Chiappe Laverde, Andrés; Hine, Nicolas; Martínez Silva, José Andrés (Comunicar, 2015-01-01)

Understanding reusability as a key factor for open education: A review 

Chiappe Laverde, Andrés; Arias, Vivian (The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 2015-01)

Open Assessment of Learning: A Meta-Synthesis 

Chiappe Laverde, Andrés; Pinto, Ricardo Alfonso; Arias, Vivian (InternationalReview of Research in Open andDistributed Learning, 2016-12)

TECHNOSOCIAL DIDACTIC MODEL: AN EXPERIENCE OF EDUCATION FOR THE CITIZENSHIP WITH YOUNG UNIVERSITY STUDENTS FROM THE STUDY OF SOCIAL CONFLICTSMODELO DIDÁCTICO TECNOSOCIAL: UNA EXPERIENCIA DE EDUCACIÓN PARA LA CIUDADANÍA CON JÓVENES UNIVERSITARIOS DESDE EL ESTUDIO DE LOS CONFLICTOS SOCIALES 

Jiménez Becerra, Isabel ( El Futuro del Pasado. Revista electrónica de Historia, 9/9/2020)

Digital Knowledge: a Perspective for Didactics from Educational TechnologyLa connaissance numérique: une approche pour la didactique d’après l’informatique éducativeEl conocimiento digital: una perspectiva para la didáctica desde la informática educativa 

Chiappe Laverde, Andrés (Revista Virtual Universidad Católica del Norte, 2012-12-10)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.