Palabra Clave > Vol. 25, Núm. 1 (2022) : El impacto de la covid-19 en la comunicación. Análisis y retrospectiva de los efectos de la pandemia en el ecosistema mediático
Organizar por
Novedades
-
Symbolic Construction of Public Opinions on Twitter about Cuba’s Cooperation amidst the COVID-19 Health Crisis
(Dirección de Publicaciones, 03/30/2022) -
COVID-19, a Myth in Tourism Communication. Analysis of the Contents Generated by Tourist Influencers 2.0 about the Pandemicand Destinations
(Dirección de Publicaciones, 03/18/2022) -
Lockdown and Online Communicative Activity of Children in Spain
(Dirección de Publicaciones, 04/19/2022) -
Impact of Mobility RestrictionsDue to COVID-19 on TV Consumptionin Spain in 2020
(Dirección de Publicaciones, 03/18/2022) -
Political Communication and Emerging Strategies in Digital Electoral Campaigns during the COVID-19 Pandemic
(Dirección de Publicaciones, 03/29/2022) -
Feelings towards COVID-19 Vaccination: Colombian Panorama on Twitter
(Dirección de Publicaciones, 03/15/2022) -
Análise das fake news sobre covid-19 desmentidas por Maldita e Colombiacheck: efeitos da infodemia sobre o comportamento da sociedade
(Dirección de Publicaciones, 03/17/2022) -
Implied and Explicit Information on the COVID-19 Perception in Spanish, German, and Russian Social Media
(Dirección de Publicaciones, 03/15/2022) -
Effects of Lockdown and the Pandemic on Spots Broadcast on the Two Leading Private TV Channels in Spain
(Dirección de Publicaciones, 03/15/2022)