• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 6- Artículos de Investigación Indexados
  • Centro Internacional de Lenguas y Culturas Extranjeras - STUDIUM
  • Search
  •   DSpace Home
  • 6- Artículos de Investigación Indexados
  • Centro Internacional de Lenguas y Culturas Extranjeras - STUDIUM
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorCuesta Medina, Liliana Marcela (9)Alvira Quiroga, Jesús Roberto (2)Bryan Zambrano, Nohora Edith (2)Duran, Diana Carolina (2)McDougald, Jermaine S. (2)SubjectWriting skills (3)CLIL (2)Diseño instruccional (2)Encuestas (2)Habilidades de escritura (2)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 24

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

The Impact of Oral and Written Feedback on EFL Writers With the Use of Screencasts 

Alvira Quiroga, Jesús Roberto (Profile: Issues in Teachers’ Professional Development, 2016-07-01)

Short story student-writers: active roles in writing through the use of e-portfolio dossier 

Cuesta Medina, Liliana Marcela; Rincón, Stella (Colombian Applied Linguistics Journal, 2010-01-27)

The Impact of Oral and Written Feedback on EFL Writers With the Use of Screencasts 

Alvira Quiroga, Jesús Roberto (Profile, 2016)

Fortalezas y necesidades para afrontar tu estudio independiente 

Bryan Zambrano, Nohora Edith; Ternent de Samper, Ana María (Departamento de Lenguas y Culturas, 2017)

Facilitating vocabulary learning through metacognitive strategy training and learning journals 

Trujillo Becerra, Carmen Luz; Álvarez Ayure, Claudia Patricia; Zamudio Ordoñez, Mirtha Nohemí; Morales Bohórquez, Gloria (Colombian Applied Linguistics Journal, 2015)

Blended learning: Deficits and prospects in higher education 

Cuesta Medina, Liliana Marcela (Australasian Journal of Educational Technology, 2018)

The Design and Development of Online Course Materials: Some Features and Recommendations 

Cuesta Medina, Liliana Marcela (PROFILE Journal in Teachers’ Professional Development, 2010-01-01)

Diseño, desarrollo e implementación de un modelo instruccional virtual para programas de formación docente 

Cuesta Medina, Liliana Marcela (E-mail Educativo, 2008)

Scaffolding autonomous language learning: Plan UmbrellaTutors' perspectives 

Bryan Zambrano, Nohora Edith; Ternent de Samper, Ana María (Departamento de Lenguas y Culturas Extranjeras, 2015)

Developing Writing Through Blogs and Peer Feedback 

Gómez Delgado, Oscar Mauricio; McDougald, Jermaine S. (Revista de Lenguaje y Cultura, 2013-09)
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.