Revistas Académicas: Envíos recientes
Mostrando ítems 1281-1300 de 3555
-
Los buenos profesores en la mirada de padres y apoderados
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2018) -
Videojuegos educativos y pensamiento científico: análisis a partir de los componentes cognitivos, metacognitivos y motivacionales
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2018) -
Impacto de la lectura repetida interactiva en las habilidades verbales de preescolares de contextos vulnerables
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2018) -
Línea base de indicadores de apropiación de TIC en instituciones educativas
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2018) -
Competencias docentes transversales para el quehacer de profesores de pregrado en Psicología
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2018) -
Actitudes, hábitos y estrategias de lectura de ingresantes a la educación superior
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2018) -
Aprendiendo a investigar a través de la investigación-acción
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2018) -
Barriers Present in the Process of Construction of the Cultural Family Care to the Child in the Hospital: Transcultural Approach
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2019) -
Moral Distress, Sign of Ethical Issues in the Practice of Oncology Nursing: Literature Review
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2019) -
Global and Multidimensional Symptom Assessments in Patients Presenting Abdominal Neoplasms
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2019) -
How to Undertake Aging in a Healthy Way: Changes and Opportunities
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2019) -
Nursing Diagnoses in Institutionalized Elderly Individuals according to Betty Neuman
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2019) -
Validation of a Scale on Structure Indicators in the Operating Room: Contributions to Nursing
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2019) -
Instruments to Assess the Subjective Repercussions of People with Chronic Wounds: Integrative Review
(Universidad de La Sabana, Dirección de Publicaciones, 2019) -
Analysing Mathematical Word Problem Solving with Secondary Education CLIL Students: A Pilot Study
(Dirección de Publicaciones, 2019) -
The Role of English Language for High-Achieving Mayan Students in the Yucatan Region, Mexico
(Dirección de Publicaciones, 2019) -
The Effect of the Process-Based Approach on the Writing Skills of Bilingual Elementary Students
(Dirección de Publicaciones, 2019) -
Promoting EFL Learner Autonomy in a Teacher-Centered Culture through Video-Sharing and Collaborating in Online Forums
(Dirección de Publicaciones, 2019) -
The Significance of Promoting Teacher Reflection: A Review Article
(Dirección de Publicaciones, 2019) -
Challenges in the Implementation of CLIL in Higher Education: From ESP to CLIL in the Tourism Classroom
(Dirección de Publicaciones, 2019)