• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • Revista Educación y Educadores
  • Educación y Educadores > Vol. 01 (1997)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • Revista Educación y Educadores
  • Educación y Educadores > Vol. 01 (1997)
  • View Item

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Context

Edit this item

Statistics

View Usage Statistics

Sitios de Interés

El ejercicio de la razón

Thumbnail
Item Links
URI: http://hdl.handle.net/10818/14670
Visitar enlace: http://educacionyeducadores.un ...
Visitar enlace: http://educacionyeducadores.un ...
Export appointments
Exportar a BibTeXExportar a EndNoteExportar a MendeleyExportar a RISExportar a Zotero
Compartir
Statistics
View Usage Statistics
Metrics
Bibliographic cataloging
Show full item record
Author
Escobar Molina, Vicente
Date
1997
Abstract
The author makes certain observations about the relationship between thinking and reality conceptualizing theories. The mission relates to the contributions of Leibniz, Schopenhauer, Heidegger, Hurssel and Maldonado. An educator cannot limit herself to the cognitive dimension, but should also take into account anthropological dimensions.
 
On présente quelques observations sour les rapports entre la pensée et les théories de la conceptualisation de la realité. On fait l' allusion aux contributions de Leibniz, Schopenhauer, Heidegger, Husserl et Maldonado. Un éducateur ne peut pas se limiter à la dimension cognositive, mais il doit aussi prende en considération les dimension antropologiques.
 
Ubication
Educación y Educadores Vol. 1 (1997) p. 60-63
Collections to which it belong
  • Educación y Educadores > Vol. 01 (1997) [11]

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.