Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorEscobar Molina, Vicente
dc.date.accessioned2015-02-02T10:10:58Z
dc.date.available2015-02-02T10:10:58Z
dc.date.created1997
dc.date.issued1997
dc.identifier.otherhttp://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/444/582es_CO
dc.identifier.otherhttp://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/444es_CO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10818/14670
dc.description.abstractThe author makes certain observations about the relationship between thinking and reality conceptualizing theories. The mission relates to the contributions of Leibniz, Schopenhauer, Heidegger, Hurssel and Maldonado. An educator cannot limit herself to the cognitive dimension, but should also take into account anthropological dimensions.
dc.description.abstractOn présente quelques observations sour les rapports entre la pensée et les théories de la conceptualisation de la realité. On fait l' allusion aux contributions de Leibniz, Schopenhauer, Heidegger, Husserl et Maldonado. Un éducateur ne peut pas se limiter à la dimension cognositive, mais il doit aussi prende en considération les dimension antropologiques.
dc.language.isospaes_CO
dc.publisherUniversidad de la Sabana
dc.relation.ispartofseriesEducación y Educadores Vol. 1 (1997) p. 60-63
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceUniversidad de La Sabanaes_CO
dc.sourceRepositorio Institucional de la Universidad de La Sabanaes_CO
dc.titleEl ejercicio de la razónes_CO
dc.title.alternativeThe exercise of Reasoning
dc.title.alternativeL' exercice de la raison
dc.typearticlees_CO
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.publisher.departmentDirección de Publicaciones
dc.type.hasVersionpublishedVersiones_CO


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem