• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 14, No 1 (2021)
  • Search
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 14, No 1 (2021)
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorHekmatshoar Tabari, Bizhan (1)Herrera-Fernández, Valeria (1)Lohaus Reyes, María Francisca (1)Pappa, Sotiria (1)Pavón-Vázquez, Víctor (1)SubjectAdult education (1)Big ideas (1)Business education (1)CLIL materials (1)Comprehension (1)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

A Case Study of Three Finnish Pre-Service Teachers’ Emotions and Understanding of CLIL During an Online PracticumUn estudio de caso de las emociones y la comprensión de AICLE de tres futuros profesores finlandeses durante una práctica en línea 

Pappa, Sotiria (2021)

Students’ Perceptions on the Use of Project-Based Learning in CLIL: Learning Outputs and Psycho-Affective ConsiderationsPercepciones de los estudiantes sobre el uso del aprendizaje basado en proyectos en AICLE: resultados del aprendizaje y consideraciones psicoafectivas 

Sánchez-García, Rosa; Pavón-Vázquez, Víctor (2021)

Teaching English Vocabulary to Higher Technical Professional Education Students. Chilean Sign Language as a Multimodal StrategyEnseñanza del Vocabulario en Inglés a Estudiantes de Educación Profesional Técnica Superior. La Lengua de Señas Chilena como Estrategia Multimodal 

Lohaus Reyes, María Francisca; Herrera-Fernández, Valeria (2021)

Tailored vs. Standard Curriculum and General English Achievement: A Study of Teachers’ ViewsCurrículo a la medida vs. estándar y rendimiento en inglés general: un estudio de las opiniones de los docentes 

Hekmatshoar Tabari, Bizhan; Rahimy, Ramin (2021)

From Integrating to Learning: Insights from Spanish L2 Multiple Documents Selection in Reading TasksDe la integración al aprendizaje: Perspectivas de la selección de documentos múltiples en español L2 en tareas de lectura 

Soliman, Maha (2021)

Less is moreMenos es más 

Wentzel, Arnold (2021)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.