Show simple item record

dc.contributor.authorSuárez Rodríguez, Manuela
dc.date.accessioned11/06/2019 14:23
dc.date.available11/06/2019 14:23
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherhttps://www.unisabanamedios.com/escritos-1/programados-al-nacer
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10818/38067
dc.description1 enlacees_CO
dc.description.abstractLas tecnologías, y no las personas, están al frente de la educación de nuestros niños. ¿Qué futuro estamos construyendo?es_CO
dc.language.isospaes_CO
dc.publisherUniversidad de La Sabanaes_CO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceUniversidad de La Sabana
dc.sourceIntellectum Repositorio Universidad de La Sabana
dc.subjectTecnología educativaes_CO
dc.subjectInternet y adolescentes -- Aspectos socialeses_CO
dc.subjectRedes socialeses_CO
dc.titleTecnología e infancia: Programados al naceres_CO
dc.typeWorking Paperes_CO
dc.publisher.departmentUnisabana Medios
dc.publisher.departmentFacultad de Comunicación
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.contributor.photographerKevin R. Colvin / FLICKR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International