• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
LACLIL > Vol 10, No 2 (2017) 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 10, No 2 (2017)
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 10, No 2 (2017)

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorArteaga Lara, Héctor Mauricio (1)Castillo, Rigoberto (1)García Herreros Machado, César Augusto (1)Marenco Dominguez, Jose Miguel (1)Ohlberger, Stephanie (1)SubjectA estrada para o bilinguismo: casos de sucesso (1)Academic writing (1)Bilingual education (1)Bilingualism (1)Biology (1)

Context

Edit CollectionItem Mapper

Statistics

View Usage Statistics
RSS Feeds
feedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom

Sitios de Interés

LACLIL > Vol 10, No 2 (2017)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Search within this collection:

 

News

  • Measuring the Knowledge Increase of Eight Grade Students in a Bilingual Biology Unit 

    Ohlberger, Stephanie; Wegner, Claas (Dirección de Publicaciones, 2017)
  • Using the Process-Genre Approach to Improve Fourth-Grade EFL Learners’ Paragraph Writing 

    Arteaga Lara, Héctor Mauricio (Dirección de Publicaciones, 2017)
  • Changing the Course: Interpreting and Elaborating Scientific Texts Aided by ICT 

    Castillo, Rigoberto (Dirección de Publicaciones, 2017)
  • Peer-Tutoring to Foster Spoken Fluency in Computer-Mediated Tasks 

    Marenco Dominguez, Jose Miguel (Dirección de Publicaciones, 2017)
  • The Road to Bilingualism - Success Cases 

    García Herreros Machado, César Augusto (Dirección de Publicaciones, 2017)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.