TY - GEN AU - Rodríguez Cáceres, Ashley Ayarith| Lever Méndez, |Juliana AU - Alfonso Mora, Margareth Lorena AU - Vanegas Riaño, María Alejandra AU - Sánchez Gutiérrez, Laura Angélica AU - Bermúdez Jiménez, Vivian Natalia AU - Sarmiento Vargas, Camila Andrea PY - 2021 SN - 1575-1813 UR - http://hdl.handle.net/10818/48519 AB - IntroductionThe COVID-19 brought physical isolation affecting the usual development of academic activities. The physiotherapy career took on a greater challenge, as many of its contents require a practical component of intercorporality. Thus, the... AB - Resumen del Autor: Introduccion La COVID-19 trajo consigo el aislamiento fisico afectando el desarrollo habitual de las actividades academicas. La carrera de fisioterapia adquirio un reto mayor, pues sus contenidos requieren un alto componente... LA - spa PB - Educacion Medica KW - Aprendizaje KW - Colombia KW - Covid-19 KW - Dolor de espalda KW - Educacion medica KW - Estudiantes KW - Fisioterapia KW - Metodos de aprendizaje KW - Pandemia KW - Tecnologias de informacion y comunicacion KW - Teletrabajo TI - Project learning for physiotherapeutic reasoning on spinal pain during COVID-19 quarantine DO - 10.1016/j.edumed.2021.06.003 ER -