Resignificación de la práctica de enseñanza mediante la lesson study para fortalecer el autoaprendizaje como factor intrínseco en la enseñanza del inglés en la Institución Educativa la Planta

View/Open
Item Links
URI: http://hdl.handle.net/10818/60394Compartir
Statistics
View Usage StatisticsBibliographic cataloging
Show full item recordAuthor
Villarreal Celis, RodrigoAsesor/es
Isaza Sandoval, Lida AlexandraDate
2023-05-03Abstract
This study aimed to describe the process of transformation of the teaching practice through the Lesson Study methodology, for which planning, implementation, evaluation and collaborative reflections were designed, which facilitated the understanding and analysis of the uniqueness, complexity and dynamism of the phenomenon and its local, national and international fabric, seeking to strengthen Auto-learning as an intrinsic factor in the students of La Planta Educational Institution. La presente investigación describe el proceso de transformación de la práctica de enseñanza mediante la metodología Lesson Study, para ello se diseñaron planificaciones, implementaciones, evaluaciones y reflexiones colaborativas, que facilitaron la comprensión y el análisis de la singularidad, complejidad y dinamismo del fenómeno y su tejido local, nacional e internacional, buscando el fortalecimiento del Autoaprendizaje como factor intrínseco en los estudiantes de la Institución Educativa la Planta.
Keywords
Collections to which it belong
- Maestría en Pedagogía [582]