• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Palabra Clave > Vol. 27, Núm. 2 (2024) 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • Revista Palabra Clave
  • Palabra Clave > Vol. 27, Núm. 2 (2024)
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • Revista Palabra Clave
  • Palabra Clave > Vol. 27, Núm. 2 (2024)

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorCapriotti, Paul (1)Cortez-Tuesta, María Fernanda (1)Elizalde Acevedo, Luciano H. (1)Fitz Herbert, Arturo L. (1)Gallardo-Echenique, Eliana (1)SubjectRedes sociales (3)Advergaming (1)Argentina (1)Campañas políticas (1)Ceamse (1)

Context

Edit CollectionItem Mapper

Statistics

View Usage Statistics
RSS Feeds
feedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom

Sitios de Interés

Palabra Clave > Vol. 27, Núm. 2 (2024)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Search within this collection:

 

News

  • CEO social: análisis de la presencia y actividad en redes sociales de los directores ejecutivos de empresas 

    Saavedra, Giancarlo; Capriotti, Paul (Dirección de Publicaciones, 24/05/2024)
  • Issues, Interactions, and Group Images as Mechanisms of Affective Polarization in Two Environmental Conflicts in Argentina 

    Fitz Herbert, Arturo L.; Elizalde Acevedo, Luciano H. (Dirección de Publicaciones, 15/05/2024)
  • Barricades against Evictions: Coexistence of Short- and Long-term Frames in the Housing Movement on Facebook and Twitter 

    Ramón-Pinat, Ezequiel (Dirección de Publicaciones, 24/05/2024)
  • Advergaming: técnica publicitaria para integrar a las personas sordas en el mundo del videojuego 

    Cortez-Tuesta, María Fernanda; Gallardo-Echenique, Eliana (Dirección de Publicaciones, 16/05/2024)
  • TikTok en campañas políticas: estudio de caso de las elecciones regionales en Colombia, 2023 

    Wilches Tinjacá, Jaime Andrés; Guerrero Sierra, Hugo Fernando; Niño González, César (Dirección de Publicaciones, 14/05/2024)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.