• English
    • español
    • português (Brasil)
  • português (Brasil) 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Entrar
Ver item 
  •   Página inicial
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 14, No 2 (2021)
  • Ver item
  •   Página inicial
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 14, No 2 (2021)
  • Ver item

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

O que necessitamos saber

O que é IntellectumPerfil de investigadorPolítcas

Autoarquivo de trabalhos

Quem pode publicar?Publique seus documentosEnvie seu trabalho de graduaçãoTermos e Condições de uso

Minha conta

EntrarCadastro

Contexto

Editar este item

Estatística

Ver as estatísticas de uso

Sitios de Interés

Students’ Perceptions of the Use of English in Higher-Education Bilingual Programs

Percepciones de los estudiantes sobre el uso del inglés en los programas bilingües de educación superior

Thumbnail
Enlaces del Item
URI: http://hdl.handle.net/10818/50861
Visitar enlace: https://laclil.unisabana.edu.c ...
ISSN: 2011-6721
DOI: 10.5294/laclil.2021.14.2.4
Exportar compromissos
Exportar a BibTeXExportar a EndNoteExportar a MendeleyExportar a RISExportar a Zotero
Compartir
Estadísticas
Ver as estatísticas de uso
Métricas
Catalogación bibliográfica
Apresentar o registro completo
Autor
Salaberri-Ramiro, Maria Sagrario; Sánchez-Pérez, María del Mar
Data
2021
Resumo
Students’ voices about the use of the English language in bilingual higher-education programs have received little attention, since most research has focused on lecturers’ attitudes, challenges, and needs. This exploratory study aims to gain insights into the perception of 310 students from a Spanish university context about the use of English in bilingual programs through questionnaires. Results show the students’ overall satisfaction in terms of lecturers English language proficiency and use of strategies to facilitate comprehension, as well as reluctance to be evaluated in that language, demand for further classroom interaction, and inclusion of language-related courses in bilingual-higher education curricula.
Palabras clave
Bilingual programs
Higher education
Students’ voices
English-medium instruction
English language use
Ubicación
LACLIL, 14(2), 263-291
Colecciones a las que pertenece
  • LACLIL > Vol 14, No 2 (2021) [3]

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.