• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
LACLIL > Vol 14, No 2 (2021) 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 14, No 2 (2021)
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 14, No 2 (2021)

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorDringó-Horváth, Ida (1)Fürstenberg, Ulla (1)Kletzenbauer, Petra (1)Kussaiynkyzy, Gulmira (1)Morton, Tom (1)SubjectHigher education (2)Bilingual education (1)Bilingual programs (1)CLIL (1)Computer science; Information and Communication Technologies (1)

Context

Edit CollectionItem Mapper

Statistics

View Usage Statistics
RSS Feeds
feedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom

Sitios de Interés

LACLIL > Vol 14, No 2 (2021)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Search within this collection:

 

News

  • “I Wouldn’t Say There Is Anything Language Specific”: The Disconnect between Tertiary CLIL Teachers’ Understanding of the General Communicative and Pedagogical Functions of Language 

    Fürstenberg, Ulla; Morton, Tom; Kletzenbauer, Petra; Reitbauer, Margit (Dirección de Publicaciones, 2021)
  • Students’ Perceptions of the Use of English in Higher-Education Bilingual Programs 

    Salaberri-Ramiro, Maria Sagrario; Sánchez-Pérez, María del Mar (Dirección de Publicaciones, 2021)
  • Systematic Review of CLIL in Computer Science: Past, Present, and Future — with a Special Focus on Using ICT 

    Kussaiynkyzy, Gulmira; Dringó-Horváth, Ida (Dirección de Publicaciones, 2021)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.