• English
    • español
    • português (Brasil)
  • português (Brasil) 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Entrar
LACLIL > Vol 13, No 2 (2020) 
  •   Página inicial
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 13, No 2 (2020)
  •   Página inicial
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 13, No 2 (2020)

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

O que necessitamos saber

O que é IntellectumPerfil de investigadorPolítcas

Autoarquivo de trabalhos

Quem pode publicar?Publique seus documentosEnvie seu trabalho de graduaçãoTermos e Condições de uso

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorArias de la Cruz, Andres (1)Bahrami, Samaneh (1)Carroll, Kevin S. (1)Eslami, Zohreh R. (1)Filice, Serafina (1)AssuntoInternationalization (2)Analysis matrix summarization technique (1)Assessment (1)CBI (1)Children’s books (1)

Contexto

Editar coleçãoMapear item

Estatística

Ver as estatísticas de uso
RSS Feeds
feedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom

Sitios de Interés

LACLIL > Vol 13, No 2 (2020)

Navegar por

Por data do documentoAutoresTítulosAssuntos

Buscar nesta coleção:

 

Submissões recentes

  • Investigating Impact of Analysis Matrix Summarization Technique on Iranian University Students’ Reading Comprehension Enhancement 

    Bahrami, Samaneh; Rahimy, Ramin (Dirección de Publicaciones, 2021)
  • Using Children’s Literature to Teach the 4Cs of CLIL: A Systematic Review of EFL Studies 

    Graham, Keith M.; Matthews, Sharon D.; Eslami, Zohreh R. (Dirección de Publicaciones, 2021)
  • EFL Teachers’ Challenges to Write Content and Language Objectives for CBI Lesson Plans at a Mexican University 

    Arias de la Cruz, Andres (Dirección de Publicaciones, 2021)
  • How Effective is the Assessment Component of a Customized CLIL Program? 

    I??k, Ali (Dirección de Publicaciones, 2021)
  • CLIL in Pharmacology: Enabling Student Voice 

    Filice, Serafina (Dirección de Publicaciones, 2021)
  • English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America: A Case Study from a Colombian University 

    Tejada-Sanchez, Isabel; Molina-Naar, Mario (Dirección de Publicaciones, 2021)
  • Puerto Rican Teachers’ and Students’ Beliefs toward Spanish Use in the English Classroom as a Way to Motivate Students 

    Mari, Vanessa; Carroll, Kevin S. (Dirección de Publicaciones, 2021)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.