• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL> Vol. 13, No 1 (2020): Supporting language learners with disabilities in the ELT classroom
  • Search
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL> Vol. 13, No 1 (2020): Supporting language learners with disabilities in the ELT classroom
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorCarpenter, James (1)Delaney, Thomas A. (1)Hata, Maiko (1)Lopes Murphy, Solange A. (1)Maunsell, Matthias (1)SubjectLearning disabilities (4)Higher education (2)Language instruction (2)Special needs education (2)Assessment (1)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Universal Design for Learning in Assessment: Supporting ELLs with Learning DisabilitiesDiseño universal para el aprendizaje en la evaluación: apoyo a los ELL con dificultades de aprendizajeDesign universal para a aprendizagem na avaliação: apoio aos ELLs com dificuldades de aprendizagem 

Delaney, Thomas A.; Hata, Maiko (2020-08-28)

EFL Education for the Visually Impaired in Japan: Data from Five InterviewsEducación EFL para personas con discapacidad visual en Japón: datos de cinco entrevistasEducação EFL para deficientes visuais no Japão: dados de cinco entrevistas 

Carpenter, James (2020-08-28)

Guide to Systematizing Support for Students with Disabilities in Postsecondary EFLGuía para sistematizar el apoyo a estudiantes con dificultades en EFL postsecundariaGuia para sistematizar o apoio a estudantes com dificuldades em EFL no ensino superior 

Young, Davey (2020-08-28)

Contention Between English as a Second Language and Special Education Services for Emergent Bilinguals with DisabilitiesTensión entre el inglés como segunda lengua y los servicios de educación especial para bilingües emergentes con discapacidadesTensão entre o inglês como segunda língua e os serviços de educação especial para bilíngues emergentes com deficiências 

Lopes Murphy, Solange A. (2020-08-28)

Dyslexia in a Global Context: A Cross-Linguistic, Cross-Cultural PerspectiveDislexia en un contexto global: una perspectiva interlingüística e interculturalDislexia em um contexto global: uma perspectiva interlinguística e intercultural 

Maunsell, Matthias (2020-08-28)

An Exploration of EFL Teachers’ Experience with Learning Disability TrainingExploración de la experiencia de los profesores de inglés como lengua extranjera con formación en dificultades de aprendizajeExploração da experiência dos professores de inglês como língua estrangeira com treinamento em dificuldades de aprendizagem 

Sowell, Jimalee; Sugisaki, Larry (2020-08-28)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.