• English
    • español
    • português (Brasil)
  • português (Brasil) 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Entrar
LACLIL > Vol 12, No 1 (2019) 
  •   Página inicial
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 12, No 1 (2019)
  •   Página inicial
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 12, No 1 (2019)

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

O que necessitamos saber

O que é IntellectumPerfil de investigadorPolítcas

Autoarquivo de trabalhos

Quem pode publicar?Publique seus documentosEnvie seu trabalho de graduaçãoTermos e Condições de uso

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorCabezuelo, Rafael (1)Edwards, Roger (1)Holguín Barrera, María Daniela (1)López Pinzón, Margarita María (1)Moayeri, Mahnaz (1)AssuntoSecond language instruction (3)Bilingual education (2)English as a foreign language (2)Academic achievement (1)Collaborative learning (1)

Contexto

Editar coleçãoMapear item

Estatística

Ver as estatísticas de uso
RSS Feeds
feedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom

Sitios de Interés

LACLIL > Vol 12, No 1 (2019)

Navegar por

Por data do documentoAutoresTítulosAssuntos

Buscar nesta coleção:

 

Submissões recentes

  • Analysing Mathematical Word Problem Solving with Secondary Education CLIL Students: A Pilot Study 

    Pavón, Víctor; Cabezuelo, Rafael (Dirección de Publicaciones, 2019)
  • The Role of English Language for High-Achieving Mayan Students in the Yucatan Region, Mexico 

    Pat López, Miguel Antonio; Sánchez Escobedo, Pedro Antonio (Dirección de Publicaciones, 2019)
  • The Effect of the Process-Based Approach on the Writing Skills of Bilingual Elementary Students 

    Sánchez, Luisa Fernanda; López Pinzón, Margarita María (Dirección de Publicaciones, 2019)
  • Promoting EFL Learner Autonomy in a Teacher-Centered Culture through Video-Sharing and Collaborating in Online Forums 

    Edwards, Roger; Holguín Barrera, María Daniela; Ortiz, Ana Cristina; Pérez, Florecita (Dirección de Publicaciones, 2019)
  • The Significance of Promoting Teacher Reflection: A Review Article 

    Moayeri, Mahnaz; Rahimiy, Ramin (Dirección de Publicaciones, 2019)
  • Challenges in the Implementation of CLIL in Higher Education: From ESP to CLIL in the Tourism Classroom 

    Vega, Melita Vanessa; Moscoso, Maria de Lourdes (Dirección de Publicaciones, 2019)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.