• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 04, No 1 (2011)
  • Search
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 04, No 1 (2011)
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorCianflone, Eugenio (1)Coppolino, Raffaella (1)Costa, Francesca (1)D’Angelo, Lauretta (1)Fernández Santiago, Miriam (1)SubjectAICLE (3)Bilingual Education (1)Capacitación docente (1)Desarrollo de la clase (1)Educación bilingüe (1)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Lesson Delivery: A Key Component to Ensure Maximum Benefit to the LearnerDesarrollo de una clase: Componente vital para brindar al aprendiz el máximo beneficio en su proceso de enseñanza-aprendizaje 

Morales Henao, Edith Viviana (2011-04-29)

Integration or Immersion? A Comparative Study at the Tertiary LevelLa integración o la inmersión? Un estudio comparativo en el nivel terciario 

Fernández Santiago, Miriam (2011-04-29)

An Interdisciplinary Module to teach English and Business Organization in a University-Level Vocational CourseUn módulo interdisciplinario para enseñar inglés y organización de empresas en un curso universitario de formación profesional 

Cianflone, Eugenio; Coppolino, Raffaella (2011-04-29)

CLIL: A Suit for All SeasonsAICLE: Un traje para todas las temporadas 

Costa, Francesca; D’Angelo, Lauretta (2011-04-29)

UK Teachers’ and Learners’ Experiences of CLIL Resulting from the EU-funded Project ECLILTLas experiencias de profesores y aprendices del Reino Unido en AICLE como resultado del proyecto ECLILT financiado por la UE 

Hunt, Marilyn (2011-04-29)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.