• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 05, No 1 (2012)
  • Search
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 05, No 1 (2012)
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBanegas, Darío Luis (1)Curtis, Andy (1)García Sánchez, Elena (1)Gregorczyk, Beata (1)Hewitt, Elena Carolina (1)SubjectApplied Linguistics (4)CLIL (4)Education (4)Language Teaching (4)AICLE (2)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

CLIL Teacher Development: Challenges and ExperiencesDesarrollo profesional de docentes de AICLE: retos y experiencias 

Banegas, Darío Luis (2012-04-30)

Colombian teachers’ questions about CLIL: Hearing their voices – in spite of “the mess” (Part I)Preguntas de docentes colombianos sobre AICLE: Escuchar sus voces – a pesar del “desorden” (Parte I) 

Curtis, Andy (2012-04-30)

Intercultural Studies within a CLIL approachEstudios interculturales dentro de un enfoque del AICLE 

Leander Spies, Kai (2012-04-30)

Evolución del Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE/CLIL) en España: Un Proyecto Empírico en la UniversidadThe evolution of content and language integrated learning (CLIL) in Spain: An empirical project at the university level 

Hewitt, Elena Carolina; García Sánchez, Elena (2012-04-30)

An empirical study on the acquisition of content in a CLIL-based chemistry course: A preliminary reportUn estudio empírico sobre la adquisición de contenidos en un curso de química basada en el AICLE: Un informe preliminar 

Gregorczyk, Beata (2012-04-30)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.