• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 09, No 1 (2016)
  • Search
  •   DSpace Home
  • 4- Publicaciones Académicas
  • Revistas Académicas
  • LACLIL > Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
  • LACLIL > Vol 09, No 1 (2016)
  • Search

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

What you need to know

What is IntellectumPerfil de investigadorPolicies

Autofile of works

Who can publish?Publish your documentsUpload your degree workTerms and conditions of use

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBanegas, Darío Luis (1)Enkin, Elizabeth (1)Gierlinger, Erwin María (1)Jane McGregor, Meredith Jocelyn (1)López Medina, Beatriz (1)SubjectCLIL (3)AICLE (2)Academic content (1)Advanced-level Spanish learning (1)Agentes involucrados en la educación (1)

Context

Export search metadataEdit CollectionItem Mapper

Sitios de Interés

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Extrapolating from an Inquiry into Curricular Issues Concerning the Adoption of English as Medium of Instruction in a Japanese University Situation 

Toh, Glenn (2016)

Developing a CLIL textbook evaluation checklist 

López Medina, Beatriz (2016)

Cognate effect and lexical processing in English-Spanish and Spanish-English bilingualsEl efecto de los cognados y el procesamiento léxico en hablantes bilingües de inglés-español y de español-inglés 

Jane McGregor, Meredith Jocelyn (2016)

The Effects of CLIL Education on the Subject Matter (Mathematics) and the Target Language (English) 

Ouazizi, Khalid (2016)

An investigation of learning efficacy, management difficulties and improvements in tertiary CLIL (Content and Language Integrated Learning) programmes in Taiwan: A survey of stakeholder perspectives 

Yang, Wenhsien (2016)

Teachers develop CLIL materials in Argentina: A workshop experience 

Banegas, Darío Luis (2016)

The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary growth in secondary education 

Gierlinger, Erwin María; Wagner, Thomas Arno (2016)

Using online translators in the second language classroom: Ideas for advanced-level SpanishUso de traductores en línea en la clase de una segunda lengua: ideas para español de nivel avanzado 

Enkin, Elizabeth; Mejías-Bikandi, Errapel (2016)

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.