Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMojica, Francisco José
dc.date.accessioned2015-02-02T10:10:59Z
dc.date.available2015-02-02T10:10:59Z
dc.date.created1997
dc.date.issued1997
dc.identifier.otherhttp://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/446/584es_CO
dc.identifier.otherhttp://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/446es_CO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10818/14673
dc.description.abstractThis prospective interpretation is based on the phenomena of competitive society, society in the age of expanding knowledge and technology and of the evolution of society. Challenges to the 21st century society have affected the dignity of the individual. Education must play a central role in forming the new society.
dc.description.abstractCette interprétation prospective se base sur les phénomènes de la société de competitivité, celle de l'information, multiplications de connaissances, de tecnologie ainsi que l' évolution de la société. Les clefs de la société du siècle XXI ont affecté la dignité de la personne. II est indispensable recourir à l' éducation, en tant que l' élement protagoniste de la nouvelle société.
dc.language.isospaes_CO
dc.publisherUniversidad de la Sabana
dc.relation.ispartofseriesEducación y Educadores Vol. 1 (1997) p. 75-88
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.sourceUniversidad de La Sabanaes_CO
dc.sourceRepositorio Institucional de la Universidad de La Sabanaes_CO
dc.titleLa sociedad del siglo XXIes_CO
dc.title.alternativeSociety in the 21st century
dc.title.alternativeLa société du siècle XXI
dc.typearticlees_CO
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.publisher.departmentDirección de Publicaciones
dc.type.hasVersionpublishedVersiones_CO


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem