• English
    • español
    • português (Brasil)
  • português (Brasil) 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Entrar
Ver item 
  •   Página inicial
  • 7- Otros Documentos
  • Documentos Reservados de Posgrado
  • Ver item
  •   Página inicial
  • 7- Otros Documentos
  • Documentos Reservados de Posgrado
  • Ver item

Contacto

Twitter

Facebook

Youtube

Streaming

JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

O que necessitamos saber

O que é IntellectumPerfil de investigadorPolítcas

Autoarquivo de trabalhos

Quem pode publicar?Publique seus documentosEnvie seu trabalho de graduaçãoTermos e Condições de uso

Minha conta

EntrarCadastro

Estatística

Ver as estatísticas de uso

Sitios de Interés

Collaborative Learning Activities to Improve the Speaking Skill development in Eighth-grade Learners

Thumbnail
Visualizar/Abrir
Ver documento en PDF (634.4Kb)
Enlaces del Item
URI: http://hdl.handle.net/10818/12255
Exportar compromissos
Exportar a BibTeXExportar a EndNoteExportar a MendeleyExportar a RISExportar a Zotero
Compartir
Estadísticas
Ver as estatísticas de uso
Métricas
Catalogación bibliográfica
Apresentar o registro completo
Autor
Muñoz Adames, Karem Tatiana; Monje Trujillo, Lorena
Asesor/es
Espitia Cruz, Martha Isabel
Data
2014-10-20
Resumo
Nowadays, learning English as a foreign language has become one of the biggest concerns for the non-English speaking countries. As a result, in Colombia, promoting English as a second language is one of the main purposes in education. Accordingly, Usma (2009) points out the following: Acknowledging the importance of English in the times of competitiveness in the global market, and within the context of different international trade agreements being negotiated with other countries, the national government in Colombia has recently introduced the National Bilingual Program (Programa Nacional de Bilingüismo, Colombia 2004-2019). Among other changes, this policy has introduced the notion of bilingualism where local stakeholders previously talked about foreign language teaching and learning, reduced the notion of bilingualism in Colombia to English-Spanish; established the Common European Framework of Reference for Languages (2001) as the guiding norm for this reform; and standardized foreign language teaching and learning in the whole educational system.
Palabras clave
Enseñanza -- Inglés
Comunicación oral -- Inglés
Aprendizaje -- Inglés
Colecciones a las que pertenece
  • Documentos Reservados de Posgrado [2469]

Universidad de La Sabana

Código SNIES 1711

Personería Jurídica: Resolución 130 del 14 de enero de 1980. Ministerio de Educación Nacional.

Carácter académico: universidad.

Síguenos en nuestras redes

Contáctenos

Unidades Académicas

CESU

Política de Protección de datos

Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

Copyright 2017. Universidad de La Sabana. Todos los derechos reservados.

Campus del Puente del Común, Km. 7, Autopista Norte de Bogotá. Chía, Cundinamarca, Colombia.

Contact Center: 861 5555 / 861 6666. Apartado: 53753 Bogotá.