TY - GEN AU - Pinzón Ríos, Cindy Paola AU - Osuna Soto, Ignacio AU - Barrera Duque, Ernesto PY - 2020 SN - 2389-7848 UR - http://hdl.handle.net/10818/51070 AB - This paper seeks to understand the impact of social media user interactions on luxury makeup brands’ strategies. We used a mix of methodologies. The qualitative method was useful for content analysis on Twitter for two months of 2016. The quantitative... AB - En este articulo, se busca comprender el impacto reportado por los usuarios de las redes sociales sobre las estrategias de las marcas de maquillaje de lujo. Para esto, se utiliza una combinacion de metodologias: cualitativa para realizar un analisis... LA - eng PB - Clio America KW - Social media KW - Consumer KW - Behavior KW - Content KW - Analysis KW - Consumer KW - Journey KW - Highend makeup KW - Redes sociales KW - Comportamiento del consumidor KW - Analisis de contenido KW - viaje del consumidor KW - Maquillaje de lujo TI - Content analysis and message characteristics of Twitter: a case study of high-end makeup DO - 10.21676/23897848.4146 ER -